Budúcnosti hromadnej dopravy v Košiciach sa dotkne hneď niekoľko bodov zasadnutia.
Dňa 28. októbra 1918 vznikla Československá republika, slovenské politické špičky sa k tomuto aktu prihlásili o dva dni neskôr.
Odkúpenie krachujúceho podniku KEPD sa v roku 1936 nezaobišlo bez politických hier.
Od prvotnej myšlienky zaviesť v Košiciach trolejbusovú trakciu až po jej definitívny zrod ubehlo 12 rokov.
Komplikované začleňovanie Košíc do novej republiky prinieslo ťažké časy aj na pouličnú železnicu.
Najkrutejšie košické zimy z pohľadu hromadnej dopravy.
Koncepcia a mobiliár zastávky nebudú ani po rekonštrukcii ideálne.
Silvestrovská nádielka vtipných i kurióznych príbehov z minulosti košickej hromadnej dopravy.
Hoci električková trať do Ťahanoviec vznikla až v roku 1960, v pláne bola už začiatkom dvadsiatych rokov.
Mapovali sme, akými spôsobmi zahraniční dopravcovia a organizátori verejnej dopravy informujú cestujúcich o zmenách prostredníctvom oznamov.
Pokusy zaviesť pravidelnú mestskú autobusovú dopravu v Košiciach prebehli už v dvadsiatych rokoch.
V rámci IKD prejdú rekonštrukciou aj zastávky. Ako budú vyzerať po rekonštrukcii? Budú kopírovať moderné európske trendy?
V marci 1927 sa v košickej MHD prevalil defraudačný škandál.
V utorok 20. júna 1944 popoludní došlo na dnešnej Komenského ulici k zrážke mohutného nemeckého železničného vagóna so súpravou osobného motorového a vlečného vozňa. Pri nešťastí zahynul jeden človek a ďalší utrpel veľmi ťažké zranenia.
Električky Linka Trasa 1 Pályaudvar – Andrássy–utca – Vörösmarty tér – Erzsébet tér – Bercsényi utca – Szent Erzsébet székesegyház – Színház – Andrássy palota – Fegyverház utca – Tordássy utca
Košická rýchlodráha sa dožila päťdesiatich rokov a my Vám prinášame prehľad najdôležitejších udalostí jej histórie.
Ďalší terminál integrovanej dopravy by mal vyrásť v Trebišove
Prinášame Vám podrobný opis zmien a noviniek, ktoré prinesie 1. etapa projektu Integrovanej koľajovej dopravy (IKD)
Európska únia by tak na 28 električiek prispela sumou vyše 38,5 milióna €
Mesto Košice vydalo stavebné povolenia na rekonštrukciu trate zo Staničného nám. na Nám. Maratónu mieru v rámci projektu Integrovanej koľajovej dopravy