Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
525 tlacena 420 cez NO

alebo je to:

420 tahana 525

???

no teraz vazne neviem
*2*0*0*0*
__________________________________________________
T3: 89
T6A5: 30
KT8D5: 25
Karosa B 731-2: 67
Karosa C 734: 15
Karosa B 932: 10
Karosa B 941: 9
Ikarusy 280.08: 23
Ikarusy 280.87: 17
Solaris SU 15: 4
Trolejbusy 15 Tr: 15
15 Tr 10/7/4: 5
14 Tr 14/7: 7
__________________________________________________
*1*9*9*0*
__________________________________________________T3: 144
T6A5: 0
KT8D5: 36
Karosa B 731: 134
Karosa C 734: 40
Karosa LC 735: 10
Kĺbové 744: 5
Ikarusy: 69
Trolejbusy: 0
__________________________________________________
*2*0*0*0*
__________________________________________________
počet električiek: 150
počet autobusov: 209
počet trolejbusov: 27
počet pracovníkov: 1 406
počet prepravených osôb: 100 084
ubehnuté vozokm v tisícoch vozokm: 16 240
dĺžka siete autobusových tratí: 165,4 km
dĺžka siete koľajových tratí: 85,5 km
dĺžka siete trolejbusových tratí: 31 km
__________________________________________________
*1*9*9*0*
__________________________________________________
počet električiek: 150
počet autobusov: 262
počet trolejbusov: 0
počet pracovníkov: 1535
počet prepravených osôb: 155 958
ubehnuté vozokm v tisícoch vozokm: 23 222
dĺžka siete autobusových tratí: 135,8 km
dĺžka siete koľajových tratí: 85,5 km
dĺžka siete trolejbusových tratí: 0 km
__________________________________________________
Reakcia na: Omni_817 #3959:
Poznám len jedného vodiča ktorý na 3205 jazdí bez cieľa. Je to starší pán, ktorý kedysi behal so 4302 a predtým mal 4202. ?
L27 3205 - jazdi bez ciela, iba s oznacenim linky ciselne na BUSE.

Vodic je inak strasne mily, pozdravi-odzdravi, v ramci Moznosti pocka na cestujuceho a ma vcelku dobry styl jazdy, dokonca sa mi bez problemov pise na touch screene
Trate električiek z roku 1971

L1: Havlíčkova (štad.lokomotívy) - nám.Maratónca Mieru - Leninova (Hlavna) - nám.Osloboditeľov - trieda Sovietskej armády (Južná trieda) - VSS
L2: Havlíčkova (štad.lokomotívy) - nám.Maratónca Mieru - Leninova (Hlavna) - nám.Osloboditeľov - nám.Janka Kráľa (Senný trh) - Kollárova - železničná stanica (Engelsová)
L4: Čermeľ - Havlíčkova (štad.lokomotívy) - nám.Maratónca Mieru - Leninova (Hlavna) - nám.Osloboditeľov - trieda Sovietskej armády (Južná trieda) - VSS - Barca
L6: železničná stanica (Engelsová) – Kollárova - nám.Janka Kráľa (Senný trh) - nám.Osloboditeľov – Šturova – trieda SNP – Amfiteáter - nám.Maratónca Mieru
LR1: VSŽ (USS) – Moldavská cesta - nám.Osloboditeľov - nám.Janka Kráľa (Senný trh) – Kollárova - železničná stanica (Engelsová)
LR2: Stromová - nám.Maratónca Mieru - ul.Československej armády -trieda SNP - VSŽ (USS)
LR3: Havlíčkova (štad.lokomotívy) - nám.Maratónca Mieru - ul.Československej armády – trieda SNP - VSŽ (USS)
LR4: Boženy Nemcovej - Zimná - ul.Československej armády - trieda SNP) - VSŽ (USS)
Trate autobusov z roku 1971
L10: Južne nábrežie - Palackého - nám.Osloboditeľov
L11: Člnková - Prešovská cesta - Palackého - nám.Osloboditeľov
L12: Gerlachovská - Národná trieda – Solovjevova (Watsonova) – Boženy Němcovej - Zimná – Kuzmányho – Rastislavova – Barčianska - .............
L13: pri Hati - Slovenská - Krupskej (ul.Slovenskej Jednoty) - Komenského - Švermová (Letná) - amfiteáter - Sládkovičova
L14: štadion Lokomotívy – Kostolianska cesta – Ťahanovce most
L15: nám.Osloboditeľov - Gottwaldova (Štefánikova) - Dukelských hrdinov (Hlinkova) – Vodárenská - Národná trieda
L16: Gerlachovská - Národná trieda - Gottwaldova (Štefánikova) - nám.Osloboditeľov - Rastislavova - Gemerská
L17: Bardejovská – Michalovská – Popradská - Ipeľská - amfiteáter - Zimná - nám.Maratónca Mieru – Jiskrova – Kukorelliho – Svätoplukova – Thurzova
L18: Gemerská,Ostravská – trieda SNP – amfiteáter - Solovjevova (Watsonova) - štadion Lokomotívy
Reakcia na: Sarko #3943:
A co 627?
Reakcia na: TA #3953:
Pri rozbiti bespecnostneho skla ti na ulomkoch nevznikaju ostre hrany a aj cela tabula skla sa ti rozsype na male nie ostre ulomky. Co sa u bezneho skla a plexi skla neda povedat... To iste je ked ulomky letia rychlostou na osobu ( napr v bezprostrednej vzdialenosti od DN). Bespecnostne sklo sa rozsype a neurobi ti reznu alebo bodnu ranu co sa o plexi alebo klasickom skle neda povedat. Tam ked sa ulomi poriadny kusok a leti na teba tak mas proste smolu...
Reakcia na: TA #3953:
Jasné, lenže my rozprávame o skle, ktoré sa používa v dopravných prostriedkoch a tam sa s bežným sklom nestretneš. Čo je podľa Teba lepšie, keď sa Ti do oka dostane drobný úlomok z bezpečnostného skla, ktorý môžeš vyplaviť z oka prúdom vody a s menším povrchovým poškodením, alebo dostať bodanec s ostrým a dlhým jazykom z plexiskla s definitívnym deštrukčným poškodením? A netreba to zahmlievať inými vážnejšími poraneniami pri vzniku DN, pretože presne takto k vážnym dôsledkom môže dôjsť.
Reakcia na: Sarko #3951:
dobre, ale aj keď sa rozbije klasické sklo, tak vznikaj úlomky, ktoré ťa môžu poraniť; skôr by som povedal, že sklo sa rozbije na menšie časti než plexi a práve nevýhoda ( výhoda ??? ). Napr. plexi sa ti určite nedostane do oka - lebo sa nerozbije na mikroskopické čiastočky. Je síce pravda, že na 2. strane sa o väčšie kusy plexi môžeš poraniť, ale myslím si, že pri nehode, kedy sa lámu sklá dochádza už k vážnejším zraneniam než len poranenie (plexi)sklom.
___________________________
Pekná stránka o trolíkoch:
___________________________
http://353.hamradio.cz/bus.htm
___________________________
?
TA: Ale no... Plexi je nebezpečné, pretože ako bezpečnostné sklo sa nerozbije na drobné kúsky, ale po zlomení vznikajú úlomky, na ktorých sa dá poraniť. Plexi nemá v prevádzkach MHD čo robiť ani ako dočasné riešenie. A to sa v KE objavujú plexisklá aj ako náhrada za sklené výplne v oknách!
Reakcia na: TA #3947:
Nerozbije...to nie, ale je to tak ohybne, ze dlho to tam nevydrzi. Navyse sklenena vypln v NP clanku je dlhsia ako sklo v koncovych clankach. Staci sa teda len opriet (co mnohi robia, ked sa usadia na schodoch pri dverach na nespravnej strane briky)a hned je vonku.
Myslis, ze plexi je naozaj lacnejsie ako obyc. sklo?
L4 : 367
L7 : 349 + 352; 521, 523, 528, 535 ?
Reakcia na: Balky #3945:
stále je lepšie dať plexi než klasické sklo. To sa aspoň tak skoro nerozbije a je lacnejšie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.