*1*9*9*0*
__________________________________________________
počet električiek: 150
počet autobusov: 262
počet trolejbusov: 0
počet pracovníkov: 1535
počet prepravených osôb: 155 958
ubehnuté vozokm v tisícoch vozokm: 23 222
dĺžka siete autobusových tratí: 135,8 km
dĺžka siete koľajových tratí: 85,5 km
dĺžka siete trolejbusových tratí: 0 km
__________________________________________________
L27 3205 - jazdi bez ciela, iba s oznacenim linky ciselne na BUSE.
Vodic je inak strasne mily, pozdravi-odzdravi, v ramci Moznosti pocka na cestujuceho a ma vcelku dobry styl jazdy, dokonca sa mi bez problemov pise na touch screene
☺
L1: Havlíčkova (štad.lokomotívy) - nám.Maratónca Mieru - Leninova (Hlavna) - nám.Osloboditeľov - trieda Sovietskej armády (Južná trieda) - VSS
L2: Havlíčkova (štad.lokomotívy) - nám.Maratónca Mieru - Leninova (Hlavna) - nám.Osloboditeľov - nám.Janka Kráľa (Senný trh) - Kollárova - železničná stanica (Engelsová)
L4: Čermeľ - Havlíčkova (štad.lokomotívy) - nám.Maratónca Mieru - Leninova (Hlavna) - nám.Osloboditeľov - trieda Sovietskej armády (Južná trieda) - VSS - Barca
L6: železničná stanica (Engelsová) – Kollárova - nám.Janka Kráľa (Senný trh) - nám.Osloboditeľov – Šturova – trieda SNP – Amfiteáter - nám.Maratónca Mieru
LR1: VSŽ (USS) – Moldavská cesta - nám.Osloboditeľov - nám.Janka Kráľa (Senný trh) – Kollárova - železničná stanica (Engelsová)
LR2: Stromová - nám.Maratónca Mieru - ul.Československej armády -trieda SNP - VSŽ (USS)
LR3: Havlíčkova (štad.lokomotívy) - nám.Maratónca Mieru - ul.Československej armády – trieda SNP - VSŽ (USS)
LR4: Boženy Nemcovej - Zimná - ul.Československej armády - trieda SNP) - VSŽ (USS)
Pri rozbiti bespecnostneho skla ti na ulomkoch nevznikaju ostre hrany a aj cela tabula skla sa ti rozsype na male nie ostre ulomky. Co sa u bezneho skla a plexi skla neda povedat... To iste je ked ulomky letia rychlostou na osobu ( napr v bezprostrednej vzdialenosti od DN). Bespecnostne sklo sa rozsype a neurobi ti reznu alebo bodnu ranu co sa o plexi alebo klasickom skle neda povedat. Tam ked sa ulomi poriadny kusok a leti na teba tak mas proste smolu...
Jasné, lenže my rozprávame o skle, ktoré sa používa v dopravných prostriedkoch a tam sa s bežným sklom nestretneš. Čo je podľa Teba lepšie, keď sa Ti do oka dostane drobný úlomok z bezpečnostného skla, ktorý môžeš vyplaviť z oka prúdom vody a s menším povrchovým poškodením, alebo dostať bodanec s ostrým a dlhým jazykom z plexiskla s definitívnym deštrukčným poškodením? A netreba to zahmlievať inými vážnejšími poraneniami pri vzniku DN, pretože presne takto k vážnym dôsledkom môže dôjsť.
dobre, ale aj keď sa rozbije klasické sklo, tak vznikaj úlomky, ktoré ťa môžu poraniť; skôr by som povedal, že sklo sa rozbije na menšie časti než plexi a práve nevýhoda ( výhoda ??? ). Napr. plexi sa ti určite nedostane do oka - lebo sa nerozbije na mikroskopické čiastočky. Je síce pravda, že na 2. strane sa o väčšie kusy plexi môžeš poraniť, ale myslím si, že pri nehode, kedy sa lámu sklá dochádza už k vážnejším zraneniam než len poranenie (plexi)sklom.
TA: Ale no... Plexi je nebezpečné, pretože ako bezpečnostné sklo sa nerozbije na drobné kúsky, ale po zlomení vznikajú úlomky, na ktorých sa dá poraniť. Plexi nemá v prevádzkach MHD čo robiť ani ako dočasné riešenie. A to sa v KE objavujú plexisklá aj ako náhrada za sklené výplne v oknách!
Nerozbije...to nie, ale je to tak ohybne, ze dlho to tam nevydrzi. Navyse sklenena vypln v NP clanku je dlhsia ako sklo v koncovych clankach. Staci sa teda len opriet (co mnohi robia, ked sa usadia na schodoch pri dverach na nespravnej strane briky)a hned je vonku.
Myslis, ze plexi je naozaj lacnejsie ako obyc. sklo?
Chudak 512. Uz ju DP opravuje podla starych zvyklosti-na kosicky sposob... V strednom NP clanku, pri opacnych dverach, z ktorych sa momentalne nevystupuje, je uz namiesto ochranneho skla (ktory oddeluje vystupovaci a nastupovaci priestor od ostatneho vo voze) len plexisklo. To ked zistia vandali, to bude radosti...kazdy si bude chciet rypnut.
Trolej 1018 si uz druhy tyzden pobehuje v smere na Lingov s napisom na BUSE obrovskym pismom L I N G O V , je to totozne s druhom fontu v inych mestach. Moj maly ulet vlozeny do systemu zaznamenava uspech, xixi.. Ale slubujem, ze okrem tohto uletu a dvoch cielov linky 40 (Jahodna, Štadion Lokomotivy) uz nebudu ziadne ine ciele velkym maga-fontom bez typicky kosickeho druheho riadku "cez ..... ".
Inac ostatna verzia BUSE je uz na vaecsine vozov, do konca roka skompletizovali Solarisy, teraz dokoncievaju Karosy+Novoplany. S Ikarusmi to bude trosku dlhsie, ale bude to aj tam. Kazdopadne sa to konecne ujednotni. Trolejbuska ju ale zrejme nedostane (niet dovod), rovnako ani kolajova, okrem 337 a asi 414? (?? Diggi ??).
Okolo pol jednej sa stala vážna DN na svetelnej križovatke s predvoľbou pre električky, smerom od N.O. na Ž.S. Na L2 tu premávala T6 #627, keď pravdepodobne na červenú nezastalo OMV premávajúce v smere od Palackého. Auto je takmer úplne zničené. Zdržanie dopravy trvalo cca pol hodiny.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bonzak
__________________________________________________
počet električiek: 150
počet autobusov: 262
počet trolejbusov: 0
počet pracovníkov: 1535
počet prepravených osôb: 155 958
ubehnuté vozokm v tisícoch vozokm: 23 222
dĺžka siete autobusových tratí: 135,8 km
dĺžka siete koľajových tratí: 85,5 km
dĺžka siete trolejbusových tratí: 0 km
__________________________________________________