Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: pete #872:

Ja som to urcite pochopil dobre 😉. Tak ako pise Vlado, su tam dve tabulky a ta "zakontraktowano" bola aktualizovana ku 31.7.2003, odkedy tam figuruje cislo 26ks SU15. Zistim na DP, co je pravda a co nie. Ale teoreticky to sedi, DP si "zakontraktowal" 50ks SU, mame 26 a ak ma prist este 20, tak to je spolu 46 a zostavalo by uz len one 4 kusky 😎. A nezavid nam, ked uz mame otrasne elektricky, tak nech uz mame aspon zavideniahodne autobusy 😉.
Reakcia na: Vladimír #873:
Nie, myslim, ze sa nejedna o omyl, ked si dobre pozries tabulky "Zakontraktowano" a "Dostarczono" zistis ze druha tabulka je podmnozinou prvej tabulky, tzn v prvej su vsetky doteraz objednane vozy a v druhej vsetky doteraz dodane vozy. No ved skus najst nejake mesto kde je pocet vozov v "Dostarczono" vacsi ako v "Zakontraktowano". Stastne hladanie 😃
Reakcia na: pete #872:
Nie, myslím, že sa skutočne jedná o omyl. Na stránke sú jasne rozdelené tabuľky, čo je podnikmi ešte len objednané a čo už v daných podnikoch jazdí. A myslím, že odkaz "Zakontraktowano" vedie práve k tabuľke s objednanými vozidlami.
Reakcia na: Sarko #870:
Asi si to zle pochopil. "Zakontraktowano" mate 26 kusov. Dostali ste 26. tzn. uz mate vsetky co ste si "zakontraktowali" a nedostanete uz nic!:p
Reakcia na: Sarko #870:

Ešte malá poznámka, "pod čiarou" je na stránke uvedené, stav k 31.7.2003.
Chalani, práve som si všimol na stránke Solarisu, že vraj máme "zakontraktowano" až 26 SU15 a jeden SU12. Žeby malo dôjsť ešte 20 ks SU15? To by nás už Bratislava s NP busmi asi tak skoro nedobehla 🙂.

Zasmial som sa aj na chybne uvedenom Prešove ako "Persov". Perši by še maľi opatrec 😃.
Reakcia na: J #865:

Ako to myslis s tou platnou zmluvou so Skodovkou? Chces povedat, ze DPB podpisal kontrakt na urcity pocet vozidiel na dlhsie obdobie dopredu? Mohol by si o tom napisat viac, ak mas pristup k tymto informaciam.

Podla mojho nazoru ma DPB volnu ruku a vzdy moze vypisat nove vyberove konanie na dodavku vozidiel alebo zrusit uzavretu zmluvu, pokial tam nebola dohodnuta nejaka vysoka sankcia z dovodu jednostrannej vypovede. Vsetko sa da, ked sa chce.
Reakcia na: J #865:
Aj preto si myslím, že nie je výhodné viazať sa nejakými zmluvami na jedného výrobcu (zvlášť ak je na trhu iný, lepší výrobca) 🙂
Všimli ste si novinky na tabuliach BUSE. Občas sa do obrazu nasledujúcej zastávky dostane aj nejaka ta reklama napríklad na www.dpmk.sk. Dnes som sa viezol v trolej. 15TrM a tam sa objavil prispevok o o tom, ze trolejbusy oslavuju svoje výročie.
Reakcia na: Nodes #862:

Len upresnim, horna cast dveri do kabiny bol vlastne kovovy ram, v ktorom bolo spominane plexi. Spodna cast boli v podstate klasicke lietacky, ktore slo otvorit nielen smerom do kabiny, ale aj do priestoru pre cestujucich. Jedno kridlo malo zapadku v tvare pismena "U", ktora sa otvarala rucne z horizontalneho do vertikalneho smeru. Kedze toto riesenie bolo pomerne zlozite a v "B" kabine sa dalo do nej bez problemov dostat, tak si to pravdepodobne svojpomocne menil DP. Len tak na okraj, ako 13-rocny sa pamatam, ako som sa vyvazal na rychlodrahe v kabine "B" vozidla, kde som bol uplne sam a tvaril sa dolezito, ako vodic 🙂
Vladimír: No lenže mi máme na trole stále platnú zmluvu so Škodou Ostrov. Takže jediná nádej pre unifikáciu (čo je bezpochyby super vec) je krach ŠO.
Viac spojov na krematórium

Na nápor cestujúcich sa pripravil i DPMK, ktorý od zajtra do nedele /vrátane/ posilňuje autobusovú linku č. 33 ku krematóriu. Okrem klasických liniek pôjdu zajtra a v piatok od železničnej stanice aj spoje o 17.25 h a 18.25 h a od krematória o 17.45 h a 18.45 h. V sobotu a v nedeľu od železničnej stanice od 8.25 h každú hodinu až do 18.25 h a od krematória od 8.55 h každú hodinu až do 18.45 h.

Stále čakám, ale asi sa nedočkám! Kedy už konečne cez tento sviatok (1.11.) bude premávať L31. Teraz to pripadá na víkend, tak mohla v sobotu aj v nedeľu premávať.
Zmeny v doprave (29.10.2003)

Jesenné prázdniny v základných a stredných školách prinášajú úpravy vo verejnej doprave prevádzkovanej DPMK. Nebudú premávať trolejbusová linka č. 70 a autobusová č. 54. Autobusová linka č. 53 bude jazdiť redšie, o jeden spoj za hodinu menej, kým autobusová linka č. 29 pôjde dopoludnia hustejšie, každú polhodinu. Na autobusových linkách č. 22, 25, 28 a 56 nebudú jazdiť spoje označené c.
Reakcia na: Vladimír #858:
Oprava mojho predch. prispevku. Nie som historik ani znalec, tak som musel zalovit v pamatati. Spomenul som si na stare T3, pravdepodobne povodne vyhotovenie kabiny vodica. Vchod do nej bol v hornej casti z jedneho kusu plexiskla, spodna cast bola dvojdielna, skladacia. Za vodicovym chrbtom bolo tmave pelxisklo, v dolnej casti nepriehladna stena. Terajsiu kabinu dostala 375 z T3 evid.c 334, vratane pristrojoveho panelu. Ale ci tie delene skladacie dvere do kabiny boli nahradzane takymito dverami uz priamo v CKD, alebo ci to bola dielenska uprava v DPMK, to uz nevem. Mozno niekto bude vediet viac.
Vcera som znova videl MODku na jazere. Bolo nieco po pol desiatej a mala dost netypicku linku - L9. Zeby si s nou DPMK trufal aj do kopcekov, ako je Alejova a Amfik?
Vie mi tu niekto povedat, kto opravuje CP na zastavkach?DPMK, alebo ina firma? je to sice chvalihodne,ze ich uz zalievaju do folii, ale v poslednych mesiacoch sa na ne akosi neda spoliehat.(zmena linky, nepresny cas odchodu zo zastavky, chybajuce CP aj niekolko tyzdnov).
Vcera som znova videl MODku na jazere. Bolo nieco po pol desiatej a mala dost netypicku linku - L9. Zeby si s nou DPMK trufal aj do kopcekov, ako je Alejova a Amfik?
Vie mi tu niekto povedat, kto opravuje CP na zastavkach?DPMK, alebo ina firma? je to sice chvalihodne,ze ich uz zalievaju do folii, ale v poslednych mesiacoch sa na ne akosi neda spoliehat.(zmena linky, nepresny cas odchodu zo zastavky, chybajuce CP aj niekolko tyzdnov).
Reakcia na: Vladimír #858:
Myslim, ze vsetky povodne T3 mali taketo kabiny. Napr. v Prahe su v prevadzke dodnes.
Reakcia na: J #857:
Citaro nie je škaredý autobus, ale neviem, či sa hodí do slovenských podmienok. Ako je napríklad známe, CityBusy sú príliš háklivé na každú nerovnosť v teréne. Okrem toho, Mercedes nevyrába trolejbusy, Solaris áno. A unifikácia je predsa snom každého dopravcu.

Re #855 Nodes: Ja som sa v klasickej T3 asi neviezol. Všetky mali takéto kabíny?
Reakcia na: Diggi #834:
Len aby sa Košice nesnažili Bratisavu ako vždy trhnúť a nebudú mať absolútne nič. Teda žiaden zisk. Mercedes dal cenovú hranicu dosť nízko. Aj keď by bolo dobré, keby to vyhral Solaris, aspoň by si DPMK trochu polepšil. Avšak vidieť v BA Citaro:-p len keby nemal tak blbo interiér riešený.

🙂 predtým som si ten príspevok nevšimol.
Reakcia na: Vladimír #854:
A tu 6367 by som chcel vystriehnut tiez...:o

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.