Chalani, práve som si všimol na stránke Solarisu, že vraj máme "zakontraktowano" až 26 SU15 a jeden SU12. Žeby malo dôjsť ešte 20 ks SU15? To by nás už Bratislava s NP busmi asi tak skoro nedobehla .
Zasmial som sa aj na chybne uvedenom Prešove ako "Persov". Perši by še maľi opatrec .
Ako to myslis s tou platnou zmluvou so Skodovkou? Chces povedat, ze DPB podpisal kontrakt na urcity pocet vozidiel na dlhsie obdobie dopredu? Mohol by si o tom napisat viac, ak mas pristup k tymto informaciam.
Podla mojho nazoru ma DPB volnu ruku a vzdy moze vypisat nove vyberove konanie na dodavku vozidiel alebo zrusit uzavretu zmluvu, pokial tam nebola dohodnuta nejaka vysoka sankcia z dovodu jednostrannej vypovede. Vsetko sa da, ked sa chce.
Všimli ste si novinky na tabuliach BUSE. Občas sa do obrazu nasledujúcej zastávky dostane aj nejaka ta reklama napríklad na www.dpmk.sk. Dnes som sa viezol v trolej. 15TrM a tam sa objavil prispevok o o tom, ze trolejbusy oslavuju svoje výročie.
Len upresnim, horna cast dveri do kabiny bol vlastne kovovy ram, v ktorom bolo spominane plexi. Spodna cast boli v podstate klasicke lietacky, ktore slo otvorit nielen smerom do kabiny, ale aj do priestoru pre cestujucich. Jedno kridlo malo zapadku v tvare pismena "U", ktora sa otvarala rucne z horizontalneho do vertikalneho smeru. Kedze toto riesenie bolo pomerne zlozite a v "B" kabine sa dalo do nej bez problemov dostat, tak si to pravdepodobne svojpomocne menil DP. Len tak na okraj, ako 13-rocny sa pamatam, ako som sa vyvazal na rychlodrahe v kabine "B" vozidla, kde som bol uplne sam a tvaril sa dolezito, ako vodic
Na nápor cestujúcich sa pripravil i DPMK, ktorý od zajtra do nedele /vrátane/ posilňuje autobusovú linku č. 33 ku krematóriu. Okrem klasických liniek pôjdu zajtra a v piatok od železničnej stanice aj spoje o 17.25 h a 18.25 h a od krematória o 17.45 h a 18.45 h. V sobotu a v nedeľu od železničnej stanice od 8.25 h každú hodinu až do 18.25 h a od krematória od 8.55 h každú hodinu až do 18.45 h.
Stále čakám, ale asi sa nedočkám! Kedy už konečne cez tento sviatok (1.11.) bude premávať L31. Teraz to pripadá na víkend, tak mohla v sobotu aj v nedeľu premávať.
Jesenné prázdniny v základných a stredných školách prinášajú úpravy vo verejnej doprave prevádzkovanej DPMK. Nebudú premávať trolejbusová linka č. 70 a autobusová č. 54. Autobusová linka č. 53 bude jazdiť redšie, o jeden spoj za hodinu menej, kým autobusová linka č. 29 pôjde dopoludnia hustejšie, každú polhodinu. Na autobusových linkách č. 22, 25, 28 a 56 nebudú jazdiť spoje označené c.
Oprava mojho predch. prispevku. Nie som historik ani znalec, tak som musel zalovit v pamatati. Spomenul som si na stare T3, pravdepodobne povodne vyhotovenie kabiny vodica. Vchod do nej bol v hornej casti z jedneho kusu plexiskla, spodna cast bola dvojdielna, skladacia. Za vodicovym chrbtom bolo tmave pelxisklo, v dolnej casti nepriehladna stena. Terajsiu kabinu dostala 375 z T3 evid.c 334, vratane pristrojoveho panelu. Ale ci tie delene skladacie dvere do kabiny boli nahradzane takymito dverami uz priamo v CKD, alebo ci to bola dielenska uprava v DPMK, to uz nevem. Mozno niekto bude vediet viac.
Vcera som znova videl MODku na jazere. Bolo nieco po pol desiatej a mala dost netypicku linku - L9. Zeby si s nou DPMK trufal aj do kopcekov, ako je Alejova a Amfik?
Vie mi tu niekto povedat, kto opravuje CP na zastavkach?DPMK, alebo ina firma? je to sice chvalihodne,ze ich uz zalievaju do folii, ale v poslednych mesiacoch sa na ne akosi neda spoliehat.(zmena linky, nepresny cas odchodu zo zastavky, chybajuce CP aj niekolko tyzdnov).
Vcera som znova videl MODku na jazere. Bolo nieco po pol desiatej a mala dost netypicku linku - L9. Zeby si s nou DPMK trufal aj do kopcekov, ako je Alejova a Amfik?
Vie mi tu niekto povedat, kto opravuje CP na zastavkach?DPMK, alebo ina firma? je to sice chvalihodne,ze ich uz zalievaju do folii, ale v poslednych mesiacoch sa na ne akosi neda spoliehat.(zmena linky, nepresny cas odchodu zo zastavky, chybajuce CP aj niekolko tyzdnov).
Citaro nie je škaredý autobus, ale neviem, či sa hodí do slovenských podmienok. Ako je napríklad známe, CityBusy sú príliš háklivé na každú nerovnosť v teréne. Okrem toho, Mercedes nevyrába trolejbusy, Solaris áno. A unifikácia je predsa snom každého dopravcu.
Re #855 Nodes: Ja som sa v klasickej T3 asi neviezol. Všetky mali takéto kabíny?
Len aby sa Košice nesnažili Bratisavu ako vždy trhnúť a nebudú mať absolútne nič. Teda žiaden zisk. Mercedes dal cenovú hranicu dosť nízko. Aj keď by bolo dobré, keby to vyhral Solaris, aspoň by si DPMK trochu polepšil. Avšak vidieť v BA Citaro:-p len keby nemal tak blbo interiér riešený.
Dnes som 6367 nevidel a nemal som čas čakať na ňu. Podľa Diggiho slov budem mať možnosť ešte v štvrtok a piatok (zajtra v KE nebudem). Dúfam, že sa mi to podarí.
Ešte otázka na Košičanov --> včera som sa viezol vo vozni č. 375 a všimol som si prinajmenšom zaujímavú "polootvorenú" kabínku. To bolo takto vždy? Prípadne, prečo je to tak?
Diggi: To znamená, že koľko ešte jazdí po Košiciach Ik280?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes