Reakcia na: 110mat110 #83095:
Veď to píšem, že vtedy pre vozy mimo špičku normálne využitie nebolo.Príklady:
trhaná: ranná špička odjazdená, poobede domáca pohotovosť
trhaná: ranná špička odjazdená + dopoludnia medzidiel + poobede už len do Košíc a do vozovne
nepárová celodenná: ranná špička odjazdená + záloha dopoludnia na VA VSŽ + poobede už len do Košíc a do vozovne
nepárová celodenná: ranná špička odjazdená + stráženie odstavených vozidiel na VA VSŽ + poobede už len do Košíc a do vozovne
trojmo trhaná: ranný návoz + obedňajší návoz + návoz na nočnú dvanástku
Malé výkony, vozidlo viac prestojí ako prejazdí. Čím menej takýchto služieb, tým lepšie.
V špičke bolo skrátka treba veľa vozidiel, ktoré mimo nej nejde všetky zobehovať na iné linky (pri autobusoch je to podstatne jednoduchšie: viac liniek, autobus môže všade, jednoduchý manipulačný presun atď).
V prípade letiska by to bolo o tom istom, hoci v menších číslach. A to je ďalšie veľké mínus pre takúto trať. Stavať ju preto, aby sa vypravili 2-3 posilové električky na špičku + 1 celodennú, je totálne absurdum.
Terepin