Reakcia na: veteran #83091:
Ja stále tvrdím, že vďaka trasovaniu električkových liniek tu môže, aspoň teoreticky, fungovať nákladná električka. Keby sa urobila prípojka na železničnú trať tak, ako sa pôvodne mala urobiť, mohli sa takto roznášať súčiastky z priemyselného parku.
veteran
Ako noty na bubon, midibus až-až.
A priemyselný park... Návozy trvajú koľko do dňa? Čo s električkami a vodičmi mimo tých návozov? Kde to bude jazdiť? Kto si tie výkony objedná a zaplatí? Fabrika, mesto, štát?
Na rannú zmenu ti treba vozidlo + vodiča od cca 5:10 do 7:20, potom jedna ešte urobí návoz THPčkárov, naspäť do Košíc pôjde prázdna. Na obed výmena zmien, teda od cca 13:15 do 14:40, zase jedna električka pôjde po THPčkárov (jedným smerom opäť povezie vzduch). Ďalší obrat urobí pre zamestnancov robiacich na dvanástky a potom večer opäť výmena zmien od 21:15 do 22:40.
A ak by to chcel niekto porovnávať s rýchlodráhou v časoch jej najväčšej slávy, tak drobné upozornenie, že ona bola postavená a dokončená v hodine dvanástej, keď už nebolo možné pridávať ďalšie autobusové spoje, lebo už nebolo autobusov. A ani po postavení nestačila, autobusy RA premávali po Terase paralelne. A služby vyzerali asi tak, že vodič mal trojmo predelený výkon a aby mal hodiny, tak vždy dvaja-traja mali mimo špičky zálohu a stráženie vozidiel v slučke. To síce môžme urobiť aj dnes, len som hrozne zvedavý, kto toto zaplatí.