Reakcia na: Bjorn #78584:
No áno, lenže tento názor som už počúval vtedy, pred rokmi. Isteže sú dnes iné podmienky ako vtedy, ale podstata je, zdá sa, de facto tá istá, a to snaha spratať trolejbusku zo sveta, čo sa dnes javí pre DPMK a mesto duplom výhodné, lebo čo neexistuje o to sa netreba starať a investovať do toho, je to v zlom stave, tak je skvelá posledná šanca. Za druhé, prípadný súkromník, by to samozrejme nechcel, ale garáže s pozemkami sa šiknú, stačí cez svojich ľudí našepkávať kompetetntným ten správny názor, prípadne ho podložiť nejakými neštandartnými výhodami, ak to (nedajboh) dopadne podľa predstáv "ivestora". Prípadne zabezpečiť nesplácanie úveru za SORy a cestička je pripravená...Reč o outsorcingu autobusov už dávnejšie tiež bola, nič nové. A najlepšie to dohodiť nejakej súkromnej firme kapitálovo napojenej na Džéjendtý. Svoje busy sem už úspešne implantovali, tak by to bolo výhodné zadarmo získať späť a ešte zarábať na outsorcingu. Servis no problem, sami sebe. Aspoň by to ostalo v rodine... Či rodine? ?
Tatranka
Pokiaľ pripustím konšpiráciu, že existuje nejaký "tajný strategický plán" privatizácie košickej AD, tak už ide len o časovú postupnosť krokov prispôsobenú momentálnemu vývoju situácie. A to nemusí vypáliť, prvý pokus s Eurobusom skapal, druhý pokus o získanie garáží pre Bluebird skapal, najskôr asi len preto lebo sa to dostalo von medzi ľudí a niektorí začali do toho rýpať. Ono všeobecne takí ako Labaš, Rovinský a iní mne známi aktivisti, ktorých tu nebudem menovať, sú nebezpeční, nežiadúci a hlavne pomerne ťažko umlčateľní, keďže nie sme (zatiaľ) totalitný štát! Už len tým, že si dajú námahu, zistia, pýtajú sa, dožadujú sa a potom sa verejnosť dozvie cez nich to, čo nesmie vedieť.
A ak je pravda, že pozemky pod garážami sú založené v prospech banky a DPMK má na krku megazadĺženosť, čo aj má, tak je to tiež možná stratégia ako ich "nenápadne" uliať do súkromných rúk...