Reakcia na: Sarko #773:
Pripomínam, že sa bavíme v hypotetickej rovine - za predpokladu, že uvažovaná prestavba komunikácií je JEDINOU prekážkou výstavbe trolejbusových tratí. Za tejto situácie niet dôvodu so stavbou otáľať, pretože radikálna prestavba Staničného nám. v najbližších desiatich rokoch nehrozí. Na svojom trvám.
J
Re #755 Vladimír:
1)A slepý si ju na vnútornom transparente prečíta. Nezabúdajte prosím, prečo sa hlásenie zaalo používať.
2) Asi by bolo rozumnejšie "Nasleduje zastávka ..."
Re #758 Vladimír: No v BA sú problémy s kĺbom. Už som spomínal 4802. Nepoprieš, že kĺb je na údržbu náročný, či náročnejší ako 15m voz. A znovu:radšej v 15m voze každých 6min ako v 18m voze každých 8min.
Re #759 Diggi: Žiadne Ik435 sa nám v garážach nerozpadávajú. Problém tu bol, ale všetky boli spojazdnené až na tuším dva, ktoré čakajú na ND. Je tam nejaký problém s clom. Avšak problém s dlhodobo odstavenými Ik435 mali aj KE. Nevidím do toho úplne, ale čo to mohlo zapríčiniť aj problémy Ikarusu.
Dotácia od štátu a aj mesta je tých 180mil a to kapitálová a nie na nákup nových vozov. Z kapitálovej ide všetko. Čiže aj nákup nového PC, či písacieho stroja, prerábanie na CNG, opravy tratí, proste všetky financie, ktoré boli použité inak ako na vykrytie nákaldov prepravy osôb. Ak by mesto nedalo na SU tak ich môže dať na lepšie intervaly.
Inak keď tak húfne predávate prebytočné vozy elektrických dráh, čo spravíte potom keď mesto bude mať prachy o 5 - 6 rokov a bude chciež navýšiť vozokilometre. Odkiaľ zoberete vozy?