Reakcia na: Vladimír #755:
Aké typické pre DPMK?!? Myslíš si, že DP súhlasil s akýmkoľvek nezmyselným rušením tratí na Masarykovej, Aničku, Čermeľa a Boženy Němcovej, čo vyplývalo zo schváleného smerného územného plánu v čase totality? Výstavba a prepojenie Starého mesta a centrálnej časti sídliska Dargovských hrdinov bola len zakrývacím manévrom. Skutočnosť bola taká, že za komunizmu sme mali lacnú ropu zo ZSSR a preto aj vláda podporovala rozmach dopravných prostriedkov fungujúcich na naftu.
Sarko
Ale veď veľkosť balíka financií od mesta v podstate ovplyvňuje objednávku celkového objemu výkonov v MHD. A 1018 už predsa vysvetlil, že peniaze od štátu sú výhradne investičného charakteru a nedajú sa viazať na prevádzkové náklady.
Čo sa týka cien, nezdá sa mi, že by 15m Urbino bolo drahšie ako 15m Citaro. V podstate je to však aj tak jedno, pretože DPMK ako výhradný obchodný zástupca Solarisu pre SR ma podpísanú lukratívnu zmluvu na 50 ks tejto značky autobusu. A tie sú/budú jednoznačne lacnejšie.