Reakcia na: Sarko #592:
Rekonštrukcia Rooseweltky je chvályhodná, je to krok vpred. Ale to, že fasáda a viacmenej aj prístupová chodba ku kancelárii DPMK nie je majetkom podniku nezmení otrasný prvotný dojem návštevníka. Tomu vysvetľovať, že budova nie je majetkom DPMK, je zbytočné.Súhlasím, s J, že úrovaň košickej MHD by pozdvihlo, keby sa začali využívať palubné počítače. Ich hromadné zavedenie v Bratislave, Žiline a Prešove je v jednotlivých DP jednoznačne brané ako prínos. Človeka mrzí, že podobne, ako sú zatiaľ košické palubáky nevyzužité, ostávajú nevyužité aj viactarifné automaty, ktoré DPMK vlastní. Z tých 16-tich tlačidiel DPMK využíva koľko? Päť?
J
Okrem iného zmena mala za následok:
1) zníženie spotreby nafty, keďže palubák vedel koľko sa jej minulo a nitko ju nekradne
2)Keď stratím električenku,tak mi bez problémov vydajú novú s platnosťou tej tej ktorú som mal.
3) vodiči sa dajú lahšie kontrolovať, ale k tomu DPB ešte nedospel, aj keď som počul, že zaviedli nulovú toleranicu náskoku. Samozrejme zapisuje sa mu to na katru, ktoré sa kontrolujú.
4) Odbúrala sa solidarita cestujúcich, ktorý nehávali lístky v označovačoch.
Neviete si poraiť so kováčmi s USS a z ich podomácky vyrobenými označovačmi a nechcet zaviesť časovú platnosť lístkov. Veď by sa vám to len a len oplatilo a vrátilo na tržbách.