Reakcia na: Sarko #592:
Rekonštrukcia Rooseweltky je chvályhodná, je to krok vpred. Ale to, že fasáda a viacmenej aj prístupová chodba ku kancelárii DPMK nie je majetkom podniku nezmení otrasný prvotný dojem návštevníka. Tomu vysvetľovať, že budova nie je majetkom DPMK, je zbytočné.Súhlasím, s J, že úrovaň košickej MHD by pozdvihlo, keby sa začali využívať palubné počítače. Ich hromadné zavedenie v Bratislave, Žiline a Prešove je v jednotlivých DP jednoznačne brané ako prínos. Človeka mrzí, že podobne, ako sú zatiaľ košické palubáky nevyzužité, ostávajú nevyužité aj viactarifné automaty, ktoré DPMK vlastní. Z tých 16-tich tlačidiel DPMK využíva koľko? Päť?
Vladimír
Ad snívanie: Vyber sa do Prešova a Žiliny a zistíš, čo je reálne, a čo sen. Snom je súčasná košická MHD - zlým snom.
1. Ak to mala byť tichá narážka na DPMP, tak vedz, že máme cca 150 vozidiel a 4 predpredajné miesta. Košice sú od Prešova len 2,5 krát väčšie.
2. V Prešove sme v roku 2003 zavrhli staré mašinky z prvej polovice 90. rokov a prešli na novší systém zápisu platnosti CL. Možno, ak by DPMK zabojoval, mohol by mu Prešov za symbolickú sumu staré mašinky na tlač kĺzavých CL predať.
3. Ja nechcem meniť automaty - to s tým nesúvisí.
4. V Prešove predplatné cest. lístky (PCL) v stánkoch PNS nepredávame, predávajú sa len v prepredajoch DPMP. Fronty nie sú, pretože ak si zoberieš celú podstatu kĺzavej platnosti PCL, tak zistíš, že fronty zanikajú tým, že celý národ, ktorý si za mesiac kúpi mesačný PCL sa nekoncentruje na jeden týždeň, ale rovnomerne na celý mesiac.
5. Aby sa nestalo, že DPMK bude mať s čím jazdiť, ale nebude mať pre koho jazdiť.