A čo hovoríte na toto:
V protismere hodinových ručičiek sa na Hviezdoslavovej-Moyzesovej-Štúrovej a Štefánikovej vytvoria tri jazdné pruhy a v opačnom zostane jeden pre MHD, sanitky, hasičov a policajtov.
Stačí signalizáciou upraviť križovatku na Štefánikovej pri Jumbe a vyriešiť vyústenie cesty pri Staničnom námestí. Pri Športovej hale sa plánuje presmerovanie dopravy z Bačíkovej a Továrenskej na Hviezdoslavovu. Cez tieto ulice by premávala iba MHD. Moyzesova nepotrebuje väčšie úpravy, minimálne iba pri Dome umenia. Po Štúrovej budú jazdiť autobusy a trolejbusy vedľa električkovej trate a autá po druhej strane ulice.
A tu nájdete viac http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=16667
V protismere hodinových ručičiek sa na Hviezdoslavovej-Moyzesovej-Štúrovej a Štefánikovej vytvoria tri jazdné pruhy a v opačnom zostane jeden pre MHD, sanitky, hasičov a policajtov.
Stačí signalizáciou upraviť križovatku na Štefánikovej pri Jumbe a vyriešiť vyústenie cesty pri Staničnom námestí. Pri Športovej hale sa plánuje presmerovanie dopravy z Bačíkovej a Továrenskej na Hviezdoslavovu. Cez tieto ulice by premávala iba MHD. Moyzesova nepotrebuje väčšie úpravy, minimálne iba pri Dome umenia. Po Štúrovej budú jazdiť autobusy a trolejbusy vedľa električkovej trate a autá po druhej strane ulice.
A tu nájdete viac http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=16667
Sarko
Ale, ale, Vlado! Odklon železničnej trate je, a to sme už predsa dávnejšie preberali, v územnom pláne pre "rok tritisíc", takže železnica si isto aspoň 3x prerátala návratnosť investícii do zatrolejovania súčasného úseku trate v PO. Naviac, železnice majú s mestskými dopravnými podnikmi len veľmi málo spoločného.
V KE bola naopak naplánovaná výstavba električkovej trate NMMM-Žel. stanica už na rok 1992. Ak by sa to stihlo, výstavbe trolejbusovej trate na Žel. stanicu by už nič nebránilo. Ak však mesto a DPMK nevie, kedy túto trať kvôli nedostatku financií postaví, ale pritom si je vedomé dôležitosti a potreby takejto trate, tak asi naozaj nezostáva nič iné, len počkať, ako sa situácia v najbližších rokoch vyvinie. Pri súčasnej zadĺženosti mesta a archaicko-prebujnelej administratívy DP asi nemôžne očakávať žiadne zázraky.
Myslím si, že v súčasnej dobe nie je vedenie DP prijať ani návrh na zlepšenie MHD, ktorý by v konečnom dôsledku priniesol zvýšené zisky, tobôž by teda prešiel návrh na zatrolejovanie žel. stanice, veci vopred odsúdenej na zánik.