Reakcia na: S499.1023 #3100:
Jasné. Ale dnes už predsa len rôznymi úpornými snahami podniky vedia predĺžiť život aj takej Karose, kým v socializme sa mohlo pokojne hneď pri poruche vyraďaovať, pretože nebol problém s dodávkami vozidiel. Ostatne, veď ani kvalita generálok v tom období nebola veľká. Odo mňa starší jedinci často spomínajú na generálky, z ktorých sa vozidlo vrátilo v horšom stave ako do nej šlo Odpoveď na off topic: Áno, v Prešove bude zavedená prestupná tarifa už v tomto roku, pravdepodobne začiatkom jesene. Jednorazové lístky budú obmedzené časom a budú papierové aj elektronické. Predplatné lístky zostávajú v dnešnej podobe.
Vladimír
Re #3078 Papyr: Súhlasím, eMareq zovšeobecňuje. Porovnávať efektívnosť investícií do DPMK a povedzme do DPMŽ je prinajmenšom nehorázne
Pykaj za svoju chybu, že si si vybral SAD Prešov. Ja som mal tú česť s nimi absolvovať cestu Praha - Prešov raz a bolo mi to poučením, aby som nikdy viac na dlhé trate touto spoločnosťou nešiel. Okrem iného aj pre ten šialený film, ktorý nám pustili a z ktorého mi bolo zle ?
Re #3083 RW: Na druhej strane si ale zober, že v tej dobe sa nejako extra údržba nerobila. Plno autobusov odchádzalo do šrotu aj po 6-7 rokoch. Princíp socialistického hospodárenia: kúp!, rýchlo rozbi!, kúp znova, nech majú aj oni prácu!