re vladimir: tvoja go teoria je uplne spravna, velakvalitne generalky realizovali napr. csao lc a rv. neviem presne datum, ale viezol som sa osobne vo farbickovej go na karose b731, kde po prvej jazde odpadol motor aj s vybornou pragou 2m70. ono to zostalo v otackach, urval sa kardan od diferaku a pekne rozmrdal podlahu pri 3.dverach. vsade vela oleja a vody z chladica, nejake zranenie a popaleniny. stichlo to, az ked utrhlo privodnu trubku na vstrekovacie cerpadlo a to sa zavzdusnilo. a o dalsom pripade viem z pocutia, taktiez go, asi tyzden prevadzky, len to bola sm11.
bigmac
tak sa na ten osovy uhlik dobre pozri a porozmyslaj, ci by nemohol privadzat prud na vozidlo. pre fyziky neznalych: elektrony tecu od katody k anode, teda od minusu k plusu. a tym elektronom je uplne jedno, ci je ten plus v drate, alebo v kolaji, ledaze by to bol ten elektronovy tok bludivych prudov co od r.1912 az po roky sestdesiate tiekol z Popradu do Kosicov, aby tam mohol rusit vysielacky, televizory, rozhlas po drote a aby mohol behat izolovanymi kablovymi a plynovymi drenazami...