billboardy ani veľmi nevidieť, len škoda, že cesta ide priamo stredom fotky. Dať ju do spodnej tretiny, nech vidieť lepšie aj horizont a hneď je z toho krajšia krajinka ( alebo naopak - do hornej tretiny fotky a nech vyniknú stromy v popredí ). Ale určite ide o jednu z podarenejších fotiek v galérii.
bázmeg to neska generácia 199x ťa da dole ohledne vozparku 70tých rokov jak hovado. Nič... Sarko začína mať vážnu konkurenciu... ? ? ?
Niečo pre pamätníkov:
Dopravný podnik mesta Košice, a. s.
Dopravný úsek
Služobný príkaz DN č. 4/2000
Rozhodnutím VSŽ, a. s. je od 7. 3. 2000 je natrvalo uzavretá vrátnica VSŽ č. 4. Výnimku na prejazd touto vrátnicou budú mať len autobusy vykonávajúce pre VSŽ, a. s. tieto spoje:
a) VA - SÚDZ - Skleníky - Haniska, podjazdy - Stavadlo 2 CPR - PHV a späť;
b) VA - Skleníky - Haniska, železničná doprava - Haniska, podjazdy - Stavadlo 2 - CPR - PHV a späť;
c) VA - Valcovňa - OD 3 - SÚDZ - Skleníky - Haniska, železničná doprava - Haniska, podjazdy - Stavadlo 2 - CPR - PHV a späť;
Presuny z vnútropodnikových zastávok VSŽ: „Doprava“, „Korad“, „Modeláreň“, „Mostáreň“, „Mostá-reň, rázcestie“, „Relimex“, „Remíza“, „Rúrovňa 2“, „SÚDZ“, „Zlieváreň, AB“, „Zlieváreň kokíl“, „Zlieváreň tvaro-vaných odliatkov“ do Košíc a naopak sa budú vykonávať cez vrátnice č. 3 alebo č. 2.
K tejto zmene budú vydané nové služobné cestovné poriadky všetkých dotknutých služieb.
Týmto príkazom sa ruší platnosť služobného príkazu DN č. 63/99.
Košice 25. 2. 2000
Ing. Arpád S c h w a r t z
dopravný námestník
ved sa to tu na fore (aj na inych forach) uz x-krat rozoberalo, ved len skus dat vyhladavat "229+298" a myslim ze by si nasiel dost prispevkov na to, aby si to dokazal takto "znalecky" spisat ?
T2 #229 v roku 1976, keď na jej papieroch už bola "náhradná skriňa" T3CS, dostala papiere inej T2 a bola prečíslovaná na #100, pričom dostala iba čelá T3 a slúžila na ako cvičné vozidlo.
T3CS #229 prišla do KE v roku 1976 ako "náhradná skriňa". O dva roky na to bola "účastníkom" tej tragickej nehody 30.10.1978. Po nehode bola zlikvidovaná a zošrotovaná. (Viac o tom, ako to bolo s jej papiermi o pár riadkov nižšie.)
T3SU #229/II prišla do KE až v roku 1980, t. j. rok po nehode. Taktiež to bola kompletná električka, iba dostala papiere po T3CS #229. A tak jazdila až do 1999.
T3 #298 ako nová prišla v roku 1964. V súprave s T3CS #229 bola tou tragickou 6 - tkou, čo havarovala 30.10.1978. Po nehode bola opravená a stal sa z nej merací vozeň #101 a DP slúžila až do roku 1999.
T3SU #298/II prišla spoločne s T3SU #229/II v roku 1980 a rovnako ako ona dostala papiere po "menovcovi" T3 #298. Sa mi marí, že rovnako ako T3SU #229/II dojazdila v roku 1999 a že dokonca jazdili spolu v súprave.
Pokiaľ viem, tak T3CS (napr. aj #229), teda papierovo "náhradné skrine", boli kompletné električky s papiermi pôvodných T2. V nich boli zapísané ako rekonštrukcie električiek T2, rovnako ako v Bratislave.
Hoci už nejaký ten mesiac mám katalóg na starosti, električkami som sa doteraz ešte veľmi nezaoberal, preto nevylučujem, že tam môžu byť nejaké chyby, ale aj na ne príde. ?
Ja viem tak, že náhradné skrine boli kompletné električky akurát bez TP, ktorý dostali z pôvodných vozňov. Pôvodná T2 229 jazdila ešte do roku ?1990? ako koľajový brus.
to hej, ale klebetilo sa prave o nej, kedze je to asi najzachovalejsia B732 v kosiciach aj okoli... na druhej strane som sa potesil ze neskoncila v srote, a asi tak skoro ani neskonci. Neoemtestovany bus v DPMK je predsa unikat ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA