Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes jeden z najlepších fotoupdateov. Tá Sečovská sa podarila, len škoda tých billboardov vedľa rozprávkovej cesty.
Reakcia na: RDZ 50 #4492:
V podstate sa ani rušiť nemusel, pokiaľ sa nemenili (alebo iba rušili) linky premávajúce medzi areálom závodu a prekladiskom.
Reakcia na: jt #4491:
Už len nájsť v databáze, ktorým príkazom DN sa zrušil tento 4/2000... ?
Reakcia na: RDZ 50 #4490:
Tak nakoniec to uzavretie na trvalo, trvalé nebolo.
Reakcia na: Peter55 #4488:
bázmeg to neska generácia 199x ťa da dole ohledne vozparku 70tých rokov jak hovado. Nič... Sarko začína mať vážnu konkurenciu... ? ? ?

Niečo pre pamätníkov:



Dopravný podnik mesta Košice, a. s.
Dopravný úsek

Služobný príkaz DN č. 4/2000

Rozhodnutím VSŽ, a. s. je od 7. 3. 2000 je natrvalo uzavretá vrátnica VSŽ č. 4. Výnimku na prejazd touto vrátnicou budú mať len autobusy vykonávajúce pre VSŽ, a. s. tieto spoje:
a) VA - SÚDZ - Skleníky - Haniska, podjazdy - Stavadlo 2 CPR - PHV a späť;
b) VA - Skleníky - Haniska, železničná doprava - Haniska, podjazdy - Stavadlo 2 - CPR - PHV a späť;
c) VA - Valcovňa - OD 3 - SÚDZ - Skleníky - Haniska, železničná doprava - Haniska, podjazdy - Stavadlo 2 - CPR - PHV a späť;

Presuny z vnútropodnikových zastávok VSŽ: „Doprava“, „Korad“, „Modeláreň“, „Mostáreň“, „Mostá-reň, rázcestie“, „Relimex“, „Remíza“, „Rúrovňa 2“, „SÚDZ“, „Zlieváreň, AB“, „Zlieváreň kokíl“, „Zlieváreň tvaro-vaných odliatkov“ do Košíc a naopak sa budú vykonávať cez vrátnice č. 3 alebo č. 2.

K tejto zmene budú vydané nové služobné cestovné poriadky všetkých dotknutých služieb.

Týmto príkazom sa ruší platnosť služobného príkazu DN č. 63/99.

Košice 25. 2. 2000
Ing. Arpád S c h w a r t z
dopravný námestník
Reakcia na: Peter55 #4488:
ved sa to tu na fore (aj na inych forach) uz x-krat rozoberalo, ved len skus dat vyhladavat "229+298" a myslim ze by si nasiel dost prispevkov na to, aby si to dokazal takto "znalecky" spisat ?
Reakcia na: Dispecer #4487:
Dyk jaky suverenny znalec ?
Ja neviem, čo riešite, z fotiek je jasné, že havarovali T3 - jky, resp. T3CS #229 + T3 #298. Neboli to žiadne T2 - jky s čelami T3 a pod.

----------------------------------------------------------------------

T2 #229 v roku 1976, keď na jej papieroch už bola "náhradná skriňa" T3CS, dostala papiere inej T2 a bola prečíslovaná na #100, pričom dostala iba čelá T3 a slúžila na ako cvičné vozidlo.

T3CS #229 prišla do KE v roku 1976 ako "náhradná skriňa". O dva roky na to bola "účastníkom" tej tragickej nehody 30.10.1978. Po nehode bola zlikvidovaná a zošrotovaná. (Viac o tom, ako to bolo s jej papiermi o pár riadkov nižšie.)

T3SU #229/II prišla do KE až v roku 1980, t. j. rok po nehode. Taktiež to bola kompletná električka, iba dostala papiere po T3CS #229. A tak jazdila až do 1999.

T3 #298 ako nová prišla v roku 1964. V súprave s T3CS #229 bola tou tragickou 6 - tkou, čo havarovala 30.10.1978. Po nehode bola opravená a stal sa z nej merací vozeň #101 a DP slúžila až do roku 1999.

T3SU #298/II prišla spoločne s T3SU #229/II v roku 1980 a rovnako ako ona dostala papiere po "menovcovi" T3 #298. Sa mi marí, že rovnako ako T3SU #229/II dojazdila v roku 1999 a že dokonca jazdili spolu v súprave.

----------------------------------------------------------------------

Pokiaľ viem, tak T3CS (napr. aj #229), teda papierovo "náhradné skrine", boli kompletné električky s papiermi pôvodných T2. V nich boli zapísané ako rekonštrukcie električiek T2, rovnako ako v Bratislave.

----------------------------------------------------------------------

Hoci už nejaký ten mesiac mám katalóg na starosti, električkami som sa doteraz ešte veľmi nezaoberal, preto nevylučujem, že tam môžu byť nejaké chyby, ale aj na ne príde. ?
Prinášam k tejto diskusii dve fotografie ripnute z Markízy. Ja neviem velmi rozoznať briky ale podľa mňa sú tam charakteristické znaky T3.
http://i45.tinypic.com/ok6emr.jpg
http://i50.tinypic.com/2en2igw.jpg
Reakcia na: Nodes #4484:
Máš pravdu, pomýlil som si ju s 224-kou.
Reakcia na: 5211_2 #4483:
Nebolo to nahodou skolske vozidlo? Velmi dobre sa na nu pamatam.
Ja viem tak, že náhradné skrine boli kompletné električky akurát bez TP, ktorý dostali z pôvodných vozňov. Pôvodná T2 229 jazdila ešte do roku ?1990? ako koľajový brus.
Reakcia na: jt #4481:
No tak neviem aku vyzbroj tam dali, to bude dilema, ale tento katalog a info na tomto webe nie su iste polovica su JPP.
Podľa tunajšieho katalógu bola nahradená iba skriňa. Takže by to mala byť Tatra T2 so skriňou T3.
Reakcia na: 5 #4479:
To je pravda. Technicky vzaté, Štúrova ulica uzavretá bude z Námestia osloboditeľov.
Reakcia na: jt #4478:
Štúrova ulica začína až od križovatky s Hlavnou. Takže Štúrovej ulice sa táto uzávierka nedotkne.
Vodičov čaká dvojtýždňová čiastočná uzávierka na Štúrovej ulici
http://korzar.sme.sk/c/5272135/vodicov-caka-dvojtyzdnova-ciastocna-uzavierka-na-sturovej-ulici.html

Že ja som si nevšimol tú postavenú, rozšírenú cestu s dopravou presmerovanou na juh námestia...
Reakcia na: tbus #4476:
No to, že mame dosť 732 som myslel tak, že su rôzne ND ešte, od maličkosti až po karoseriu.
Reakcia na: Peter55 #4475:
to hej, ale klebetilo sa prave o nej, kedze je to asi najzachovalejsia B732 v kosiciach aj okoli... na druhej strane som sa potesil ze neskoncila v srote, a asi tak skoro ani neskonci. Neoemtestovany bus v DPMK je predsa unikat ?
Reakcia na: tbus #4474:
Na 6289 sa da zohnať ešte všetko, len je otazka či sa to aj zachova keď bude možnosť, mame ešte dosť 732ek.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.