Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Nodes #972:
Aha, pardon. Oprava. Teraz som pozrel diskusne forum. Takze text pod fotky zrejme pridal BM. Este raz pardon.
Reply on: Sarko #971:
Kukni, co napisal Diggi pod fotky. ? Ze po VP.
Reply on: Nodes #969:
370+371 nie je po VP, veď sa pozri na tie fotky lepšie... Aj dnes som videl 370+371 a vyzerajú detto.
Reply on: eMareq #966:

Ako si môžeš pamätať súpravu 336+325, keď súprava bola rozpojená v roku 1990? Ja som mal vtedy 13 rokov a Ty určite ešte menej... 🙂

Inak ja som sa košickou MHD začal zaujímať od osláv 100 rokov MHD, keď sa vonku dostali Cassovie #103 a 104, čo som vtedy videl prvý krát a v tom momente sa vo mne rozdúchala iskrička záujmu, "čo všetko ešte DPMK má?" Tu je stav vozidlového parku električiek, ktkorý som vysledoval od 14.11.1991 (t.j. v deň stého výročia) do 30.11.1991:

Služobné, pracovné a "historické" vozidlá:
1 (nákladná električka MWG Győr)-odstavená vo vozovni DPMK
2 (nákladná električka MWG Győr)-pamätník vo vozovni DPMK
3+3 (nákladná električka+odmetač snehu)-zimné pracovné vozidlo
10+10 (Ringhoffer 1920+odmetač snehu)-zimné pracovné vozidlo
12 (Ringhoffer 1920)-pamätník vo vozovni DPMK
100/II (T3SU ex 261/II)-školské vozidlo
101 (T3 ex 298)-meracie vozidlo
102 (T3 ex 271)-obojsmerné brúsiace vozidlo
103, 104 (ex služobné pražské vozidlá)-vyhliadkové vozidlá Cassovia
203 (T1)-pamätník vo vozovni

T3/T3SUCS:
229/III+298/II (nové karosérie po DN v '78)
338+337+336
341+342+343
344+352
345+320/II+328/II (320/II-ex 259, 328/II-ex 329)
346+339
348+349+347
350+324/II (ex 325)
351+327/II (ex 324)
353+340
354+332/II (ex 327)
355+333/II (ex 332)
356+357
(358+359)-prehliadka alebo oprava po DN
360+361
362+363
364+365
366+330
367+331/II (ex 330)
(368+302/II)-prehliadka alebo oprava po DN (ex 301/II)
369+301/II (ex 302/II)
370+323/II+322/II (322/II-ex 323, 323/II-ex 311)
371+326/II (ex 331)
372+335/II (ex 326)
373+334/II (ex 335)
374+329/II (ex 334)
(375)-oprava po DN, v '92 čelo z 334/II (ex 335)
376+377
378+379
380+381
382+383
384+385
386+387
388+389
390+391
392+393
394+395
396+397
398+399
400+401
402+403
404+405
408+409
410+411
412+413
414+415+416
417+418
419+420
421+422
423+424

KT8D5:
500-vozidlo z vývojovej série
(501)-v sledovanom čase nepremáva, vozidlo z vývojovej série
502
(503)-oprava po DN-výmena "A" článku
(504)-v sledovanom čase nepremávala
505
506
507
508
509
510
(511)-18.10.'91 po MU-výmena "C" článku
512
513
514
(515)-v sledovanom čase nepremávala
516
517
518
519
520
521
522
523
524
525
526
527
528
529
530
531
532
533
534
535
536
537
538
(539)-1.11.'91 priamy prevoz z ČKD do Miškolca/H (tu #200)

Pozn.: Info o prečíslovaní - Dezsö Végh
Medzi novopridanymi fotografiami su aj fotky 370 + 371. Ze su po VP? Cize s ich odstavenim sa tento rok nepocita?
L3- 389
L4- 607
L5- (D54) 525, 536
L6- 374+375, 410+411
LR- 535, 617, 627
L11- 4311
L13- 5232
L14- 5214, 5236
L15- 6405
L19- 3508
L20- 5205, 5218
L28- 5220, 5226
L29- 5235
L29- 5243
L30- 3504
L38- 4126
L56- 4205
Heh... dnes 5241 na L27. Celkom ma to prekvapilo 🙂
Reply on: Sarko #965:
Nu ja si pamatam aj taketo kombinacie: 336-325, 371-329
Reply on: Maťo #964:

Najprv bola 366+333 a až potom 366+324 a 355+333. Po vyradení "B" vozidiel vznikla súprava 366+355. Tieto vozidlá sa objavovali aj v trojičkách, napr.: 354+353+355, 366+350+352, 366+415+416...
Reply on: Sarko #960:
355+333 a nie 366+333.
24.2.2004 (utorok)

L71 - 1001, 1004, 1016, 1018, 1019, 1020, 1003z

L72 - 1005, 1006, 1009, 1010, 1011, 1013

L70 - nepremáva



Už dlho si nepamätám (a možno ešte ani nevidel) na L72 všetko 15Tr-ky. A opačne, na L71 4x 15TrMky ?
dnes okolo 10:52 som videl na skusobnej jazde po presovskej 3004!
Reply on: Isidor #959:
No pozor, D54 je dnes, včera bolo D53 😉

A keď už, tiež doplním časť včerajšej výpravy:
L2- 617
L3- 424, 626
L6- 370+371, 376+377, 618+619
L7- 614+615
L9- 624+625
LR- 389, 512, 534, 605
L15- 5004
L16- 3504
L22- 5229
L25- 5231
L28- 5220
L30- 3502
L32- 3511
L34- 4303
L38- 5230
L56- 4082
Reply on: eMareq #958:

Áno, okrem "zvárania", ktoré sa veľmi ovplyvniť nedá je u niektorých vodičov veľmi obľúbené aj "fotenie" - naberanie na jazdu cez úsekové deliče a trolejové križovatky. 🙂

Ale máme 5222, ktorou sa vyvážam na 22, alebo ešte pár rokov dozadu existovali súpravy T3 #226+222, 366+333... ?
vcera - D54 - L5: 536 a (pozor) 538... 🙂
Reply on: Sarko #949:
Skoda, ze nemame napr. 3333 a jazdila by ako 33 😉

Vcera sa dal krasne pozerat jeden efekt "zvaranie", ked padal taky krasny dazd so snehom 😉
Karosák-original

Karosák-original

Kde bolo, tam bolo.
Jedného krásneho dňa (23.2.2004, dnes) sme sa
vydali ja Karosák-original, Oliver a t-bus na malý
prehľad, čo je nové v dpmk. Keďže všetci bývame na Ťahanovciach, išli sme L č.34 karosou 3210. Vystúpili
sme pri Tescu a vydali sme sa k dpmk , keď tu zrazu
zbadáme 6285 na L č. dielenské vozidlo ako blokuje
premávku, pretože šofér vykonával malú potrebu
v strede mosta. Celí veselí sme pkračovali v ceste.
Keď sme dorazili k dpmk, uvideli sme asi mesiac odstavenú 3003. Hádajte, čo stálo vedľa nej.
Áno, bol to 3004 po GO. Na prvý pohľad je nádherný,
na druhý nie. Nemá totiž na pokoch lišty, takže vyzerá
ako 6252(47,86). Ničím iným nás nezaujal. Okrem toho
tam stála 3002, z novou ŠPZ-tkou (KE - 044 CS).
A tak sme sklamaní išli naspäť ku Tescu. I prišiel 3211
na L.č.34. I zazvonil zvonec, zavreli sa dvere a išli sme
domov.
Reply on: Sarko #951:
Takže dnes od polnoci do obeda spadlo a zlomilo si končatiny až 40 osôb. Ďalší 20-ti boli ošetrení s poraneniami. Neuveriteľné...
L2 - 364, 408 (364 o 13:02 od NMM smer Kuzmányho meškal 7 minút)
L4 - 418, 627

L12 - 3522, 3523
L13 - 5223
L17 - 5212
L18 - 3524, 4304
L29 - 5235, 5237
L32 - 4085
L55 - 6247, 6291, 6409
ku 6243 sa nevyjadrujem v tme to vyzera ako NOVOPLAN resp. SU12
mimochodom dnes bol na 101 6222

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.