L3- 389
L4- 607
L5- (D54) 525, 536
L6- 374+375, 410+411
LR- 535, 617, 627
L11- 4311
L13- 5232
L14- 5214, 5236
L15- 6405
L19- 3508
L20- 5205, 5218
L28- 5220, 5226
L29- 5235
L29- 5243
L30- 3504
L38- 4126
L56- 4205
L4- 607
L5- (D54) 525, 536
L6- 374+375, 410+411
LR- 535, 617, 627
L11- 4311
L13- 5232
L14- 5214, 5236
L15- 6405
L19- 3508
L20- 5205, 5218
L28- 5220, 5226
L29- 5235
L29- 5243
L30- 3504
L38- 4126
L56- 4205
Sarko
Áno, okrem "zvárania", ktoré sa veľmi ovplyvniť nedá je u niektorých vodičov veľmi obľúbené aj "fotenie" - naberanie na jazdu cez úsekové deliče a trolejové križovatky.
Ale máme 5222, ktorou sa vyvážam na 22, alebo ešte pár rokov dozadu existovali súpravy T3 #226+222, 366+333... ?