ešte tak pre zaujímavosť - policajti nezvládli veľmi dobre situáciu, pretože napr. namiesto toho, aby okolo miesta DN púšťali prednostne busy a MHD, vyprázdňovali najskôr Trolejbusovú = smer z Džungle!!!
Pri HyperTescu je ťažká DN. Minimálne 1 mŕtvy - telo bolo prikryté vedľa auta. Podľa postavenia áut tipujem, že škodovka vychádzajúca z Magnezitárskej na Hlinkovu nedala prednosť autu na hlavnej a bolo osudné bum. Nehoda sa musela stať okolo 15:15.
Smerom z Furče je pred miestom nehody odstavených 6 trolejbusov. Zdržanie z tejto strany je minimálne - max 10 minút.
Od Ťahanoviec resp. z Prešova je individuálna doprava odklonená na Prešovskú. Púšťané na MIer sú len busy MHD.
Kolóna áut od HyperTesca sa tiahne až niekde ku križ. Hlinkova - B. Němcovej, možno aj ďalej. V čase od 17:04 do 17:10 som v nej narátal 26 busov a 2 trolejbusy. Zdržanie je minimálne 60 minút.
Autá taktiež stoja ( od križ. Národná - Hlinkova ) na Národnej až po Národné námestie.
Samozrejme, je predsa povinnostou vodica oznacit svoje vozidlo cislom linky a smerom, resp. inou charakteristikou, ktoru to - ktore vozidlo pouziva. V pripade mechanickych tabul teda je jeho povinnostou umiestnit ich do stojanov, vodici elektriciek naviac maju vpredu tabulu smeru jazdy. V pripade elektronickeho informacneho systemu maju zadat cislo linky a a smeru podla tabulky kodov alebo sluzobneho CP.
TA
L 4 : 362; 606; 612
L 7 : 378 + 384; 408 + 409; 521*
L R1 : 529
----------------------
L 34 : 3213
L 36 : 5213 (?)
============
* - NP garant