ešte tak pre zaujímavosť - policajti nezvládli veľmi dobre situáciu, pretože napr. namiesto toho, aby okolo miesta DN púšťali prednostne busy a MHD, vyprázdňovali najskôr Trolejbusovú = smer z Džungle!!!
Pri HyperTescu je ťažká DN. Minimálne 1 mŕtvy - telo bolo prikryté vedľa auta. Podľa postavenia áut tipujem, že škodovka vychádzajúca z Magnezitárskej na Hlinkovu nedala prednosť autu na hlavnej a bolo osudné bum. Nehoda sa musela stať okolo 15:15.
Smerom z Furče je pred miestom nehody odstavených 6 trolejbusov. Zdržanie z tejto strany je minimálne - max 10 minút.
Od Ťahanoviec resp. z Prešova je individuálna doprava odklonená na Prešovskú. Púšťané na MIer sú len busy MHD.
Kolóna áut od HyperTesca sa tiahne až niekde ku križ. Hlinkova - B. Němcovej, možno aj ďalej. V čase od 17:04 do 17:10 som v nej narátal 26 busov a 2 trolejbusy. Zdržanie je minimálne 60 minút.
Autá taktiež stoja ( od križ. Národná - Hlinkova ) na Národnej až po Národné námestie.
Samozrejme, je predsa povinnostou vodica oznacit svoje vozidlo cislom linky a smerom, resp. inou charakteristikou, ktoru to - ktore vozidlo pouziva. V pripade mechanickych tabul teda je jeho povinnostou umiestnit ich do stojanov, vodici elektriciek naviac maju vpredu tabulu smeru jazdy. V pripade elektronickeho informacneho systemu maju zadat cislo linky a a smeru podla tabulky kodov alebo sluzobneho CP.
Neviem,poznám veľa ľudí,z práce aj mimo nej.Ale keď maš charakter tak ten "svoj" Nick zmeníš.Nie kvoli mne,ale mnoho ludí ma pozná práve pod Fx4085-aby neboli nedorozumenia.Dík
A vies, ze musi? Medzi voznami totiz nie je natiahnuty "kabel", ktory by dovolil ovladat aj komponenty infosystemu v zadnom vozni z predneho palubaku. Takze na kazdej konecnej vodic musi vycupkat von a natukat opacny smer. To ale nic nemeni na veci, ze je to jeho povinnostou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA
L 4 : 362; 606; 612
L 7 : 378 + 384; 408 + 409; 521*
L R1 : 529
----------------------
L 34 : 3213
L 36 : 5213 (?)
============
* - NP garant