Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
9: #521, #538
12: #4763
19: #3314
55: #3518, #5102
72: #4762
OBJEDNÁVKA (SMsZ): #5902
Reply on: tbus #60833:
U SAD-istov to býva skôr pri výmene pokladne medzi vozidlami, čo mám odpozorované. 🙃
Reply on: Dispecer #60832:
Iné vozidlo na webe a v realite sa stáva iba v prípade poruchy vozidla a zapojenia náhradného autobusu po linke. Autobus s poruchou si v čase odchodu nahodí spoj, ubian zobrazí jeho číslo a dané číslo ukazuje potom aj druhému autobusu, ktorý si rovnaký spoj nahodil o niečo neskôr. Nie sú to až tak bežné, skôr ojedinelé prípady. Kuriózne je to najmä pri nahrádzaní električiek, kedy potom ev.č. "električky" jazdí kdesi mimo trate 😁
Reply on: Viko #60831:
Neviem ako v Brne, ale ani v KE sa netoleruje opisovanie z appiek TransDaty, keďže bežne sa stáva, že sa tam zobrazuje, že jazdí na danej linke iné vozidlo, než je skutočnosť (napr. dnes som takto na mojbus.sk mal, že na 55 jazdí 3522 - v realite prišla 5735). 😉
Reply on: S499.1023 #60829:
Veľmi to nesledujem, ale vyrozumel som, že opisovanie z RISu sa (z mne neznámeho dôvodu) pokladá za menejcenné 😃
Reply on: afeno #60828:
V Bratislave sa to viaže na na online zastávkovú tabuľu.
Voz sa prihlási na službu, systém potom sleduje, aké odchýlky od CP mu reportuje. A keďže to potrebuje sprárovať s informáciami o nízkopodlažnosti či klíme, tak musí byť väzba na nejaký "zoznam" týchto informácií o jednotlivých vozoch. Neviem, či má systém svoj zoznam, alebo využívajú priamo databázu imhd, každopádne vedľajším efektom je, že takto vzniknutá informácia sa môže rovno vniesť na imhd do výpravy na adekvátne poradie linky. Manuálne sa potom robia už len korekcie (čo bola výmena, ZV, prechmat vodiča pri prihlasovaní sa do palubáku apod.) + sa dopisujú vozy bez funkčnej vysielačky, keďže bratislavská OZT funguje rádiovo a nie cez GPS.
Reply on: afeno #60828:
A to im v tom Šalingrade nestačí, že majú komplet online celú výpravu na ŘIS?
Reply on: mi.v #60827:
v Košiciach zhruba tak ako popisuješ, takýto spôsob je napríklad aj v Brne, kde to zachádza až do takého absurdna že majú "stádo" ľudí, ktorí každý deň idú na nejaké miesto, zapisujú čo uvidia, a to následne hádžu na BMHD.

Prešov, alebo Bratislava majú však výpravu automatizovanú, na to ako to je technicky zabezpečené si už do detailov nespomeniem
Reply on: Dispecer #60826:
Áno. A aby ich niekto získal, zvykne robiť čo? Napríklad sedieť hodinu niekde pri okne alebo stáť pri ceste? Alebo cestuje v buse a zaznamenáva si všetky ostatné vozidlá MHD, ktoré v premávke stretne? Teda toto mi nie je jasné, že keď sem fanúšikovia denne dávajú zoznamy, akým spôsobom ich najčastejšie získavajú. A potom čo sú hlavné účely tých zoznamov.
Reply on: mi.v #60825:
Tie sú napísané na nich - vždy po jednom na každej strane vozidla (v prípade bokov v blízkosti 1. nápravy).
Reply on: Dispecer #60824:
Ako sa vlastne získavajú tie čísla? Stojím pri ceste a zapisujem si?
Reply on: 2TheMHDmarek3 #60823:
V ten deň na trolejbusových linkách bola určite 3311 a 3317. 🙂
Reply on: tbus #60822:
Tak to možno bola #3328 🤔
Reply on: 2TheMHDmarek3 #60821:
o tej 3318 dosť pochybujem, keďže od júla minulého roka z garáže zatiaľ nevyšla
26 : #6804
16 : #5720
52 : #3312
17 : #4713
R7 : #825
Reply on: 2TheMHDmarek3 #60815:
Časom sa pridala aj Sečovská, jeden kus na Európskej triede a jeden na tom stupáku z dediny Ťahanovce. 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.