Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
9: #521, #538
12: #4763
19: #3314
55: #3518, #5102
72: #4762
OBJEDNÁVKA (SMsZ): #5902
Reakcia na: tbus #60833:
U SAD-istov to býva skôr pri výmene pokladne medzi vozidlami, čo mám odpozorované. 🙃
Reakcia na: Dispecer #60832:
Iné vozidlo na webe a v realite sa stáva iba v prípade poruchy vozidla a zapojenia náhradného autobusu po linke. Autobus s poruchou si v čase odchodu nahodí spoj, ubian zobrazí jeho číslo a dané číslo ukazuje potom aj druhému autobusu, ktorý si rovnaký spoj nahodil o niečo neskôr. Nie sú to až tak bežné, skôr ojedinelé prípady. Kuriózne je to najmä pri nahrádzaní električiek, kedy potom ev.č. "električky" jazdí kdesi mimo trate 😁
Reakcia na: Viko #60831:
Neviem ako v Brne, ale ani v KE sa netoleruje opisovanie z appiek TransDaty, keďže bežne sa stáva, že sa tam zobrazuje, že jazdí na danej linke iné vozidlo, než je skutočnosť (napr. dnes som takto na mojbus.sk mal, že na 55 jazdí 3522 - v realite prišla 5735). 😉
Reakcia na: S499.1023 #60829:
Veľmi to nesledujem, ale vyrozumel som, že opisovanie z RISu sa (z mne neznámeho dôvodu) pokladá za menejcenné 😃
Reakcia na: afeno #60828:
V Bratislave sa to viaže na na online zastávkovú tabuľu.
Voz sa prihlási na službu, systém potom sleduje, aké odchýlky od CP mu reportuje. A keďže to potrebuje sprárovať s informáciami o nízkopodlažnosti či klíme, tak musí byť väzba na nejaký "zoznam" týchto informácií o jednotlivých vozoch. Neviem, či má systém svoj zoznam, alebo využívajú priamo databázu imhd, každopádne vedľajším efektom je, že takto vzniknutá informácia sa môže rovno vniesť na imhd do výpravy na adekvátne poradie linky. Manuálne sa potom robia už len korekcie (čo bola výmena, ZV, prechmat vodiča pri prihlasovaní sa do palubáku apod.) + sa dopisujú vozy bez funkčnej vysielačky, keďže bratislavská OZT funguje rádiovo a nie cez GPS.
Reakcia na: afeno #60828:
A to im v tom Šalingrade nestačí, že majú komplet online celú výpravu na ŘIS?
Reakcia na: mi.v #60827:
v Košiciach zhruba tak ako popisuješ, takýto spôsob je napríklad aj v Brne, kde to zachádza až do takého absurdna že majú "stádo" ľudí, ktorí každý deň idú na nejaké miesto, zapisujú čo uvidia, a to následne hádžu na BMHD.

Prešov, alebo Bratislava majú však výpravu automatizovanú, na to ako to je technicky zabezpečené si už do detailov nespomeniem
Reakcia na: Dispecer #60826:
Áno. A aby ich niekto získal, zvykne robiť čo? Napríklad sedieť hodinu niekde pri okne alebo stáť pri ceste? Alebo cestuje v buse a zaznamenáva si všetky ostatné vozidlá MHD, ktoré v premávke stretne? Teda toto mi nie je jasné, že keď sem fanúšikovia denne dávajú zoznamy, akým spôsobom ich najčastejšie získavajú. A potom čo sú hlavné účely tých zoznamov.
Reakcia na: mi.v #60825:
Tie sú napísané na nich - vždy po jednom na každej strane vozidla (v prípade bokov v blízkosti 1. nápravy).
Reakcia na: Dispecer #60824:
Ako sa vlastne získavajú tie čísla? Stojím pri ceste a zapisujem si?
Reakcia na: 2TheMHDmarek3 #60823:
V ten deň na trolejbusových linkách bola určite 3311 a 3317. 🙂
Reakcia na: 2TheMHDmarek3 #60821:
o tej 3318 dosť pochybujem, keďže od júla minulého roka z garáže zatiaľ nevyšla
Reakcia na: 2TheMHDmarek3 #60815:
Časom sa pridala aj Sečovská, jeden kus na Európskej triede a jeden na tom stupáku z dediny Ťahanovce. 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.