Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Podhradovčan #59777:
radšej nepíš nič, keď nevieš ?
Novinky zo sveta CRV:
#5761 Bola odobratá reklama na Atómiu a na miesto nej momentálne nosí reklamu na Lago ( ako #4738 )
#534 dostala novú reklamu na vodku značky
R.Jelínek
Reply on: Alco #59775:
Dnes ti staci notebook s USB kablom. Aj ked asi nie na varia, ale na ine dopravne prostiedky 21. Storocia. Len to ti stari machri nevedia a mladi sikovni su uz davno fuc
Reply on: S499.1023 #59773:
Načo vadáska, stačí aj žiarovka a dva kusy káblu...
Reply on: 110mat110 #59772:
Kdeže. Ešte by to náhodou použili nejakí diletanti, čo si dovoľujú v 13. týždni obsmrdať v škole.
Reply on: Alco #59770:
Starí machri so skrutkovačom, pilníkom a vadaskou?
Chodia dneska studentske R4?
Reply on: Alco #59770:
Takže najstarší machri vymreli a starí machri na T3 sa ešte nenaučili na Varia a nových nieto... Ešte stále je to o vozidlách, či o personálnom obsadení dielní? ?
Reply on: Troll #59768:
Je, ale tí starí machri, čo ich vedeli opravovať už vymreli, preto už ani 102 moc nejazdí...
Reply on: Alco #59767:
Platí toto tvoje tvrdenie aj pre lokomotívy?
Reply on: Alco #59767:
Ak je to teda také super, prečo nejazdíme na Ringhofferoch, či staručkých MWG? Veď predsa to musí byť na údržbu ešte jednoduchšie ako T3... ?
Reply on: 110mat110 #59766:
Medzi ELEKTRINOU a ELEKTRONIKOU je dosť veľký rozdiel, a že jedno bez druhého môže fungovať, dokazuje stará dobrá T3, kde jediným elektronickým komponentom bol regulátor dobíjania (niekedy od cca 80 tych rokov) a vysielačka. A jazdí spoľahlivo dodnes - samozrejme okrem KE. Ak obyčajnú električku zmeníme prepchaním elektronikou na niečo podobné raketoplánu alebo jadrovej ponorke, tak to potom tak aj vyzerá v prevádzke - enormné náklady na údržbu za cenu nízkej spoľahlivosti.
Reply on: Denisa_Pirščova #59765:
No v elektricke to inak ako elektricky ani nejde nie?
Denisa_Pirščova

Denisa_Pirščova

Reply on: afeno #59762:
Čím viac elektroniky, tým viac porúch.
Reply on: afeno #59762:
To s údržbovou základňou veľa nemá, nato aby sa veci kontrolovali a udržiavali v dobrom stave nepotrebuješ mať hypermoderné zázemie. Problém Košíc je, že aj keby tu mali dielne s vybavením priamo od NASA, vyzeralo by to úplne rovnako. Úplný základ k tomu, aby sa to zmenilo je, aby sa poruchy odstránili aj inak ako tým, že sa závada na dielni neprejaví.
Reply on: orlov #59761:
Kto to predpokladal?
Pri 50 ročnej údržbovej základni je podľa mňa eliminácia porúch na minimum nemožná.
Reply on: Mike #59760:
To je pravda, ale nákupom týchto nových "ultramoderných" električiek sa predpokladalo zníženie porúch na minimum ...
Reply on: romeo #59758:
Percento / počet porúch nemusí vždy priamo úmerne súvisieť s vekom vozidla.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.