KT8D5 práveže NEBOLI určené pre Sovietov. Pre tých boli určené T6B5 alias T3M a všetky vozy "SU", počínajúc T2 mali zosilnené kúrenie. KT8D5 bola určená práve ako univerzálne vozidlo pre všetky električkové prevádzky v ČSSR.
Presne tak - a preto som "mu" to takto napísal že vlastná skusenosť .. ? V žiadnom inom vozidle ED čo sme doteraz mali nebolo na pocit tak "zima" sedieť ako v tých KT8 (česť niektorým výnimkám NP vozov). Kúrenie je celkovo zle vyriešené (pod stropom), v strednom článku sa nekúri vôbec, a tie + netesniace dvere naviac po obidvoch stranách na "pocite tepla" nepridávaju.. Preto sa nečudujte ak cestujuci ktorý sa vezie v takom "zimnom" voze má pocit že fakt sa v ňom nekúri. No ja som len chcel prirovnať tu "tepelnu nepohodu cestujucich" v KT8 z tými pluskami, ak by jazdili celu zimu bez kurenia..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Deluxe700
Linka R1 - vozidlo T6A5 #616