Otazne ostava, preco sa to posledne sklo vysypalo...
Je jasne, ze len tak zo spasu to asi nebolo, nebral by som do uvahy jeho zle uchytenie. Inac by uz bolo davno vonku...Skor tipujem na nejake konstrukcne tlaky v karoserii, ktore posobili na sklo az to nevydrzalo (aj podla toho, ze isiel od St.radnice a tam je dost "roztrasena" odbocka), alebo to mohol byt aj cestujuci, ktory mohol presne trafil "kriticke" miesto bezp.skla.
Och,cipana.Neboj, ja som polepetko,ale bojove situacie zvladam.Ja hned cislo natukam na mobil.No alebo si ho vypytam priamo od vodica.Uz idem spinkat,si mily.Pa.
Väčšinou z každej strany, len na bokoch skôr celkom vpredu. Zo začiatku Ti to asi celkom nepôjde, ale chce to len malý cvik, ktorý je dobrý nielen pre oči (zaostrovanie), ale napokon aj pre cvičenie pamäte, lebo v rýchlosti si treba niekedy naraz zapamätať niekoľko čísel. Ja sa momentálne "precvičujem" skoro ráno do práce v tme a vo veľkej rýchlosti na rýchlodráhe. Dispečerské fórum je inak dobré napr. aj na informovanie o nejakej mimoriadnej udalosti - dopravná nehoda, zápcha, vynechanie spoja, nahradenie električiek/trolejbusov autobusmi, incident vo vozidle atď... Pri popisovaní udalosti je dôležité uviesť čas, číslo linky, vozidla, jeho smer a až napokon opísať situáciu. My, ktorí máme WAP, tak vieme nielen okamžite informovať, ale aj byť informovaní.
Nieto zač. Prečo by si nemohla prispieť? Pokojne tu môžeš uvádzať evid. čísla autobusov na linkách, na ktorých cestuješ. Niektorí chalani, ktorých zaujíma konkrétny autobus, lebo si ho chcú napr. odfotiť, Ti budú vďační
5
L32 - 3501