Diggi: som z KE a myslím si, že viem ako to chodí v DP. Niekto fakt na tie upozornenia a kontroly kašle, ale nech potom na nikoho nenádava, že bude mať napr. teraz pred vianociami oveľa nižšiu výplatu.
Irisb: chápem to čo si napísal, kazdy človek je tvor veľmi spoločenský a nedá sa byť celý deň ticho.. ak je to možné, snažím sa spríjemniť prestávku svojmu priateľovi.
autobus na ktorý poviem, že je budár je ešte fajn. Nevravím do Petržalky sa mi nejazdilo zle na Ikarusoch 435, alebo GO plyňákoch..ale niektoré staré B732, Ik280 a Tambusy držali pokope už len silou vole a desil som sa len ked to prišlo na zastávku. Aj my sme mali črepy, ale teké niečo som ani u nás nevidel... ?
To naše 4076 a 4077 by tam boli hviezdy...blavaci by už mohli niečo nové nakúpiť, alebo aspoň poriadne GO robiť. ?
prečo by som sa im mal chodiť vtierať??? si ušiel s pakárne??? Len som povedal, že tieto dva sú v najzachovalejšom stave, a na Blavu ti zvysoka kašlem, ja som v Košiciach a zaujíma ma aká situácia je tu a nie niekde v prdeli v Blave ? ?
no aby som ťa uviedol na správnu mieru. Vravíš že 5240 bol nazachovalejší??? Sa preber, to je najväčší budar zo všetkých Irisbusov v KE. Medzi najzachovalejšie by som zaradil z B952 5234 a asi aj 5239 a potom tie posledné tri B952E 5241, 5242, 5243. ?
Diggi
L3: 384
L4: 364, 409, 613, 616
L5: 523, 536
L6: 361, 386, 417, 419
L7: 394, 408, 418, 424
L9: 388-389, 509, 528, 529
R1: 607, 612
L71: 1004, 1012, 1016, 1018, 1020
L72: 1014, 2001, 2006, 2007
L11: 3001, 3005
L12: 3509, 3521, 3524, 3530
L14: 5217, 5222
L15: 5226, 5235, 6407
L16: 3507, 3516, 3517
L17: 5219, 5232
L18: 3506, 3532
L19: 3505, 3513, 3514, 3534
L20: 5225, 5239
L22: 3515, 5233
L23: 5219
L25: 5230, 5231
L27: 3003, 3213
L29: 5215, 5216, 5224, 5243
L30: 3504, 3533
L32: 3204, 3210
L34: 3203, 3205, 3209, 3214
L36: 3519, 5213, 5223, 5236
L37: 3503, 3508, 3510
L38: 3004, 3211
OPTIMA: 6281
?