prečo by som sa im mal chodiť vtierať??? si ušiel s pakárne??? Len som povedal, že tieto dva sú v najzachovalejšom stave, a na Blavu ti zvysoka kašlem, ja som v Košiciach a zaujíma ma aká situácia je tu a nie niekde v prdeli v Blave ? ?
no aby som ťa uviedol na správnu mieru. Vravíš že 5240 bol nazachovalejší??? Sa preber, to je najväčší budar zo všetkých Irisbusov v KE. Medzi najzachovalejšie by som zaradil z B952 5234 a asi aj 5239 a potom tie posledné tri B952E 5241, 5242, 5243. ?
staznost
na vodica autobusu c3520 spoj.30 odchod zo zastavky
kalinovska 12:09
po zastavke kalinovska smerom do mesta zastavil az na palackeho.
pritom jedna dievcina ktora nastupovala na kalinovskeho chcela vystupit uz pri leteckej akademii, kedze stala pri dverach tak na nu vodic nereagoval.dievcine bolo asi trapne sa dozadovat vodica jeho povinnosti.
dalsi pan chcel nastupit pri hydrostave kedze autobus isiel skor tak dobehoval na zastavku ale autobus opat nezastal.
na colnici to iste.
aj iny ludia pracuju a ak pre vodica nestihly dojst do prace nacas tak s tym treba nieco robit.
tak nech sa nad tim zamyslia pani vodici.
hej vydeli ste tu zražku autobusu 15 jak do neho ten favorit naparal? a už aj je po karose škoda tato karosa bola podla mn najzachovalejšia ale neviem jej evidenčne čislo šofera poznam jak moje topanky
-): moj zlatý, aj vodiči sú len ľudia,(niektorí na to zabúdate, skúste sa vžiť do ich kože) a sedieť 8 - 10 hodín za volantom je riadna makačka, skús si to niekedy, a skús počas tých 10 hodín byť celý čas ticho resp. skoro ticho. však by si umrel, by mukaril ako chudák. Tak ako ty sa rozprávaš v robote resp. v škole, tak aj oni musia. A to že im za to sťahujú prémie, je blbosť DP, uznávam, že to môže ovplyvniť DN, ak sa vodič úplne nesústredí, ale všetci sú vodiči s povolania, a sú vo svojej práci jedny z najlepších, kde si ty??? ?
No to boli bežné veci...ja som napríklad vystúpil z Ikarusu kým čakal na križovatke, jednoducho nemal jedno krídlo dverí a vtedy to nikomu nevadilo a teraz keď busy ako tak vyzerajú a sú aj nízkopodlažáky tak každý je múdry a ústa otvára. ? ?
-): Asi nie si z Košíc...ja som bol u vodiča v kabíne a ten ešte zamával okolo idúcemu dispečerovi, tak mi nehovor nič o tom že nemôže kecať. Nemôže oficiálne...ale to sa v DP veľa veci nemôže a každy na to kašle od vedenia až po upratovačky. ?
Čo tým chcel autor povedať? Netreba sa dnes rozčuľovať z každého 3 min. meškania... Treba sa tešiť, že aj keď s odchýlkami, autobusy chodia, a niečo ako vynechanie spoja je už úplnou zriedkavosťou, keďže pojazdných busov je dostatok.
Okrem toho je dnes vozový park oveľa mladší a modernejší. A to, čo dnes nazývame neuveriteľnými vrakmi, bol vtedy ten lepší priemer.
Spomínam si aj na konkrétne príklady z rokov cca 95-97:
- počas jazdy dolu Sečovskou sa preplnenému busu len tak otvorilo krídlo dverí a len zázrakom nik nevypadol (6226),
- vonku treskúca zima, v buse neznesiteľná horúčava, na otázku cestujúcich či sa to nedá vypnúť, vodič odpovedá Keby sa dalo, vypol by som (6244),
- hlásenie cez vysielačku (vtedy to bol šport, kto ju má hlasnejšie pustenú), kedy vodič žiada zálohu na stanicu, lebo "má vypadnutý motor" (6273)...atď, atď...
Vševedko: no to je najväčší problém v KE, sice odbory sú, ale ako si ty v tej druhej možnosti napísal "sú jedna ruka s DP"
Irisb:na konečnej si šofér môže klábosiť s kým chce a koľko chce, ale počas jazdy, tak to radšej NIE!! S prémiami sa isto môže rozlúčiť pri ďalšej výplate. No a teraz pred vianociami je to este dusnejšie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Irisb