Mám to s dispečingom tiež overené. Hoci nie cez predčasné odchody, ale cez straty a nálezy. Tiež mi povedali, kedy a kde môžem to vozidlo a vodiča zase počkať.
Inak podobne ako vy, i ja mám tiež životné rekordné obdobie: MHD som za posledné 2 roky použil približne 2x ročne. Môžu za to korona, home office a dobre dostupné zdieľané dvojkolesové "jazdítka" všetkých druhov vrátane skútrov, všetky veľmi vhod pre presuny do 3-6 km. Na auto zostávajú 1-3 cesty týždenne.
Takto sa láka cestujúci do mhd v KE Ja som včera tiež po dlhšom čase vymenil auto za mhd a výsledok?- Autobus prišiel o 2 minúty skôr, ja som už bol neďaleko zastávky a bol som si istý že ho stihnem no odišiel o minútku skôr. Ďalší z Moldavskej na ťahanovce pri víkendových intervaloch za 20 minút, žiaden prestup nevychádza skôr ani podľa vyhľadávača. Takže cestu ktorú dám autom za 10-15 minút, mi trvala 42 minút (21 minút čakanie, 21 minút cesty). Ja sa síce ešte niekedy do mhd isto vrátim, hlavne cesty do centra, ale koľko ľudí by takéto prípady odradili nadobro?
Neveselá príhoda z Lingova. Na : 34 mala ísť 35-ka. Spoj 35-ky z mesta prichádza na konečnú až na : 37 a ako vždy nahadzuje NENASTUPOVAŤ. Vozidlo sa len cez cestu otočí a pristaví na nástupnom stanovišti L20,32,35. Vodič dvere NEOTVÁRA, na displejoch stále NENASTUPOVAŤ. Jedna pani s dieťaťom stojí meter od vozidla, hľadí na displej a evidentne čaká. V momente, keď sa na displejoch objaví číslo linky 35, vozidlo ODCHÁDZA zo zastávky bez toho, aby pani dostala šancu sa čo len natiahnuť za tlačidlom.
Z pohľadu cestujúceho toto už aj na Balkán bolo cez všetky čiary.
Vonku bolo mínus 5, ďalší spoj tejto linky ide za hodinu...
Krátky voz pridelený namiesto dlhodobo odstaveného klbáku, to musel výpravca prepísať nedopatrením, ako aj minule, lebo cez víkendy je určite klbákov dosť.
To isté som už videl v sobotu asi pred mesiacom, krátky voz na celodennej 71 alebo 72-ke. Nevidím na to iné vysvetlenie, ako neschopnosť riadenia výpravy.