Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Pozerám dnešnú E výpravu.

Na L6 a L9 - na 5 zo 6 NEgarantovaných NP poradiach sú NP vozidlá.
Na L2 a L4 - KOMPLETNE NP garantovaných - je 5 zo 7 vysokopodlažných vozidiel.

Kdepak soudruzi udělali chybu?
Reply on: KVKV #58464:
Hasonlóképpen!
3101: 5756 (6705)
Reply on: S499.1023 #58454:
Boldog új évet.
Reply on: tom393 #58447:
Aj tu v katalógu vozov by mohol patričné T3 niekto opäť ozeleniť hádam.. ?
Reply on: Granite01 #58460:
KT8D5 práveže NEBOLI určené pre Sovietov. Pre tých boli určené T6B5 alias T3M a všetky vozy "SU", počínajúc T2 mali zosilnené kúrenie. KT8D5 bola určená práve ako univerzálne vozidlo pre všetky električkové prevádzky v ČSSR.
Reply on: Tatranka #58453:
Presne tak - a preto som "mu" to takto napísal že vlastná skusenosť .. ? V žiadnom inom vozidle ED čo sme doteraz mali nebolo na pocit tak "zima" sedieť ako v tých KT8 (česť niektorým výnimkám NP vozov). Kúrenie je celkovo zle vyriešené (pod stropom), v strednom článku sa nekúri vôbec, a tie + netesniace dvere naviac po obidvoch stranách na "pocite tepla" nepridávaju.. Preto sa nečudujte ak cestujuci ktorý sa vezie v takom "zimnom" voze má pocit že fakt sa v ňom nekúri. No ja som len chcel prirovnať tu "tepelnu nepohodu cestujucich" v KT8 z tými pluskami, ak by jazdili celu zimu bez kurenia..
Reply on: Rudyke902 #58449:
To bude asi tým, že KT boli pôvodne určené pre Sovietov. A ako vieme, tam sa začína kúriť až pod -20 C ?
Reply on: S499.1023 #58450:
To ma nenapadlo. Môže byť...tak nech v rámci modernizácie z progr.obdobia 2014-2020 vymenia jednoduché sklá za dvojsklo ?
Reply on: Peter55 #58457:
však neberiem že nie je,len som bol zvedavý či to má súvis
Apeer- dik za info
Reply on: romeo #58455:
Fuu, že nebolo ju vidno ani o 17tej, to si napisal akokeby ju nebolo vidno ani o 17:40... 4 minuty je uplne banalne meškanie ktore mohlo byť spôsobene hocijakou mimoriadnou udalosťou.
Reply on: romeo #58455:
Išiel autobus s meškaním.
R1 s odchodom z soša smer stanica o 16:56 buď výrazne meškala,alebo nešla vôbec..ešte o 17tej nebolo po nej ani chýru ani slychu a nebolo ju vidno ani pri kauflande...súvis s tými poruchami?
Reply on: Tatranka #58453:
Tak vieš ako, Košice sú podľa Karola Smolku najväčšie maďarské mesto na Slovensku. A v Budapešti je nekúrenie v MHD tiež typické. Prakticky až do príchodu hannoverákov sa v Budapešti nekúrilo ani v T5C5, asi aby sa substrát nerozmaznal.
Reply on: S499.1023 #58451:
To nie sú. Ale nekúrenie je košická špecialita. Hlavne električkové spoje na 6:00 do železiarní, mám s tým veľmi bohaté vlastné skúsenosti...?
Reply on: Rudyke902 #58446:
V pohode. Výrobca musí závadu v garancii odstrániť, vozy musia maximálne jazdiť. Už len preto, že sú z eurofondov...?
Reply on: Rudyke902 #58449:
Lenže "nekúri sa" a "vozidlo má zle vyriešené kúrenie" nie sú synonymá.
Reply on: Granite01 #58443:
To je tými zlými taškentskými sklami. PRiťahujú rosu a prepúšťajú zimu.
Reply on: Yogi616 #58448:
Vlastna skusenosť ... V málo vozoch typu KT8 sa kuri tak aby to cestujuci pocítili, tak ako v iných vozoch (v článku C vôbec,okrem NP vozov), AK sa aj kuri - kurenie je pod stropom - teda sediaci cestujuci cítia len "prievan" a zimu od netesniacich dverí z obidvoch strán voza .. ? stojaci citia teplo na ruky ak sa držia horných madiel,, ?
Reply on: Rudyke902 #58446:
Akým zázrakom si prišiel na to, že v KT sa nekúri?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.