Fuu, že nebolo ju vidno ani o 17tej, to si napisal akokeby ju nebolo vidno ani o 17:40... 4 minuty je uplne banalne meškanie ktore mohlo byť spôsobene hocijakou mimoriadnou udalosťou.
R1 s odchodom z soša smer stanica o 16:56 buď výrazne meškala,alebo nešla vôbec..ešte o 17tej nebolo po nej ani chýru ani slychu a nebolo ju vidno ani pri kauflande...súvis s tými poruchami?
Tak vieš ako, Košice sú podľa Karola Smolku najväčšie maďarské mesto na Slovensku. A v Budapešti je nekúrenie v MHD tiež typické. Prakticky až do príchodu hannoverákov sa v Budapešti nekúrilo ani v T5C5, asi aby sa substrát nerozmaznal.
Vlastna skusenosť ... V málo vozoch typu KT8 sa kuri tak aby to cestujuci pocítili, tak ako v iných vozoch (v článku C vôbec,okrem NP vozov), AK sa aj kuri - kurenie je pod stropom - teda sediaci cestujuci cítia len "prievan" a zimu od netesniacich dverí z obidvoch strán voza .. ? stojaci citia teplo na ruky ak sa držia horných madiel,, ?
Hm, takže tak skoro sa z T3 asi celkom nerozlúčime a budeme ich vídať na tratiach (nie ako sa tu písalo že už ich nestretneme) ? , no a to kurenie, hm, to asi bude problém "na dlhe trate" - len aby DP nezakázal zapínať v nich kurenie (v lete klímu nemaju, v zime kuriť nemusia ? ) ,,,,
Ale teraz vážne, ak teraz už je problém s kurenim "hromadne" v nich, čo bude ak zima a mrazy udrú naplno ? ? (ešte ani nemrzlo),, Len aby to nedopadlo potom tak že bude v nich ešte zimnejšie ako v KT ktorých sa nekúri vôbec celu zimu ..? No dufajme len že DP "seriozne" k tomu pristúpi a v rámci záruk jednotlivých vozov bude trvať na uspešnom odstránení tohto problému do buducna ... V to treba len dufať.
Veď treba prevetrať aj zvyšok vozového parku. Holt, to je tak, keď z nákupu 23 vozov sa stal nákup 33 vozov a ešte ďalších 13 sa možno dokúpi, pričom intervaly zostali rovnaké.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Yogi616