Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Alan381 #86562:
Fotky sú, len ich nemá kto schváliť a aj uverejniť 🙂.
Reply on: Alan381 #86562:
Lebo sekcia nemá webmastera, ak si si nevšimol. 😉
Už dlhšiu dobu registrujem že tu niesu aktuálne fotky z Košíc. To nikto nefoti? A argument že prečo nefotim ja tak mám len mobil na fotenie.
Reply on: Riks #86560:
Zvončeky z električiek?
Reply on: Yogi616 #86559:
Poprosím domontovať zvončeky do vozov. 😁
Reply on: Riks #86558:
Tak snáď ten výjazd z novej zastávky bude lepší ako toto. 😃
Reply on: 110mat110 #86556:
Tam aj s krátkym sa treba dosť hrať, aby človek nedžubol do obrubníka.
Reply on: Yogi616 #86549:
Moje úvahy samozrejme počítali s traťou v stave hodného 21. storočia.
Reply on: Drew5 #86555:
Asi lepsie ako klbova 19tka co nevie prist ku kaselanu smerom na TUKE. Ked bude zastavovat na elektrickovej a pokracovat dalej je okej
Reply on: kinfluid #86554:
Bola potreba tam zriadiť takú zastávku?
Reply on: Drew5 #86553:
Amfik smer centrum
Reply on: Yogi616 #86552:
Ktorú?
Tak už aj druhú združenú zastávku máte označenú dopravnými značkami. 😁
Reply on: Riks #86547:
Pri Krajskom sude by pomohol gulickovy semafor v buspruhu, ktory by pustal busy tak ako elektricky. Zastavka pre jeden voz na kolajniciach hned pred semaforom by podla mna situaciu mohla o nieco zhorsit.
Zdruzena by sa hodila Zimna, bez vacsich uprav, mozno zastavovanie busov pri Radnici ako cez vyluky.
Reply on: Yogi616 #86549:
V podstate tie modernizácie tratí nepriniesli pre cestujúcich nejaký kvalitatívny posun. Podľa zásady Nám netreba.
Reply on: Drew5 #86548:
Tak zrovna to, čo popísal Riks, by asi nešlo. Teda aspoň nie tak celkom. Električková trať na Alejovej je v zlom stave. Po zastávku Alejová, gymnázium by som si to nejako vedel predstaviť, ale ďalej určite nie. Pred križovatkou so Železníkmi tam okrem prepadnutej trate je aj časť na otvorenom zvršku (bývalý prejazd cez električkovú trať na/z ulice Pri prachárni - k Blšáku).

Ale aj tu sa ukazuje, že celý kruhový objazd sa počas rekonštrukcie mal riešiť inak, aspoň čo sa týka zastávok. No to sme už však už pri tej otrepanej téme. Projekty MET1 či MEU nezlepšili situáciu v žiadnom z veľkých prestupných uzlov.
Reply on: Riks #86547:
Ňeda še.
Reply on: Drew5 #86543:
Veľa vecí by sa dalo, napr. 34 po koľajniciach od DP až ku Decathlonu, veľmi by to pomohlo pri NAD, ako sme videli nedávno, keď na kruhovom objazde žiaľ zostávali ľudia na zastávke, lebo nebolo kde zastaviť. Ďalej krajský súd, keď je bordel v meste, to by bola veľká pomoc, keďže nemáme bus pruhy. Ale ta...
Reply on: Riks #86541:
Ďakujem za info 😎
Reply on: Yogi616 #86544:
Je síce relatívne blízko, ale delí ich semafor, čo neprispieva ku komfortu.ani ku časovej úspore. Ktorá ďalšia, resp. ďalšie, sa rieši?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.