Pri Krajskom sude by pomohol gulickovy semafor v buspruhu, ktory by pustal busy tak ako elektricky. Zastavka pre jeden voz na kolajniciach hned pred semaforom by podla mna situaciu mohla o nieco zhorsit.
Zdruzena by sa hodila Zimna, bez vacsich uprav, mozno zastavovanie busov pri Radnici ako cez vyluky.
Tak zrovna to, čo popísal Riks, by asi nešlo. Teda aspoň nie tak celkom. Električková trať na Alejovej je v zlom stave. Po zastávku Alejová, gymnázium by som si to nejako vedel predstaviť, ale ďalej určite nie. Pred križovatkou so Železníkmi tam okrem prepadnutej trate je aj časť na otvorenom zvršku (bývalý prejazd cez električkovú trať na/z ulice Pri prachárni - k Blšáku).
Ale aj tu sa ukazuje, že celý kruhový objazd sa počas rekonštrukcie mal riešiť inak, aspoň čo sa týka zastávok. No to sme už však už pri tej otrepanej téme. Projekty MET1 či MEU nezlepšili situáciu v žiadnom z veľkých prestupných uzlov.
Veľa vecí by sa dalo, napr. 34 po koľajniciach od DP až ku Decathlonu, veľmi by to pomohlo pri NAD, ako sme videli nedávno, keď na kruhovom objazde žiaľ zostávali ľudia na zastávke, lebo nebolo kde zastaviť. Ďalej krajský súd, keď je bordel v meste, to by bola veľká pomoc, keďže nemáme bus pruhy. Ale ta...
V opačnom smere máš autobusovú zastávku relatívne blízko tej električkovej.
Aj toto bude len akési provizórium, veď pri MET sa s tým neuvažovalo. Tá zastávka je úzka a ak tam má dochádzať k prestupom cestujúcich medzi tram a bus, tak bude veselo.
Ale nie je to jediná združená zastávka, ktorá sa rieši.
110mat110