Reply on: rpopo #82662:
V prípade, že ide o kartu, ktorá "odišla", tá nejde prečítať v nijakom zariadení. Problém je, ak o tom majiteľ nevie, lebo už dlhšie kartu nikam neprikladal (napr. má polročný lístok). Snáď v súčasnosti už revízori vedia v takejto situácii reagovať lepšie. A tiež by bolo fajn, keby sa cestujúci nemusel báť povedať slušnú námietku a dostal by slušnú odpoveď. Nemusí ísť o dlhú diskusiu, niekedy stačí citácia z prepravných podmienok a ďalej sa netreba baviť. Iba som chcel ukázať, že niekedy sa môže stať, že revízora predtým niekto na**** a on je potom v prípade problému nervózny na ďalších X cestujúcich. Neviem, či majú nejaké tréningy zvládania typických situácií alebo nie.
rpopo
Ozaj odporúčam, ak im nejde čítačka, platnosť CL sa dá dokázať priložením BČK ku prvej čítačke, vodič na palubnom počítači uvidí či je tam, v prípade mesačníka, platný lístok alebo nie. Teda neviem či ešte stále ale ešte minulé leto som si takto zisťoval či "ešte môžem"....