No podľa mňa má košická tarifa viacero nezmyslov ako drahšie cestovné na nocaky, nutnosť platiť za batožinu dosť nízky počet automatov na lístky, nemožnosť si nikde normálne dobiť BCK mimo otváracie hodiny, napr na KVP mám často šťastie na prestávku či upratovanie a čakám aj 10 minút, než má obslúži. Ale človek s tým už bohužiaľ nejak v Košiciach počíta
mi.v
A tiež by bolo fajn, keby sa cestujúci nemusel báť povedať slušnú námietku a dostal by slušnú odpoveď. Nemusí ísť o dlhú diskusiu, niekedy stačí citácia z prepravných podmienok a ďalej sa netreba baviť. Iba som chcel ukázať, že niekedy sa môže stať, že revízora predtým niekto na**** a on je potom v prípade problému nervózny na ďalších X cestujúcich. Neviem, či majú nejaké tréningy zvládania typických situácií alebo nie.