No presne je to vidno na druhej fotke, vpravo dole opat vyklenok do chodbicky, fukanie rovno na nohy cestujucich v priestore dveri a ta podesta pri motore, to su minus dvaja stojaci ludia v danom priestore. Ja som teda 71 jazdil dost dlho a aj 4 dvere tam stacili, omnoho dolezitejsie je, ci sa ludia nezobudia neskoro, ze maju vystupovat resp ci je vo vozidle kocik, kolko ludia ma tasky atd
rpopo
Nuž a ostatní, tie šotobáchorky o NS si nechajte. Naftové NS zatiaľ do veľkovýroby nejdú, tie pôjdu až po elektrickej "overovačke". A nie, nemám zo z prsta. Inak, ja osobne nevidím väčší rozdiel v interiéri NS a interiéri NB, ktoré máme my, len sa priestor po posunutí dverí do stredu vyplnil dvojicou dvojsedadiel. Inak je to stále tá istá pesnička preliezok. Naviac nezabúdajme, že to čo ukázal SOR sú výstavné, vyšperkované verzie. Keď príde na lámanie chleba, opäť sa dočkáme očesanej sockaverzie, aby sa vošli do ceny, ako v prípade každého autobusu /a tým nemyslím to, že bude chýbať výbava ale zase sa zmenia použité materiály atď, viď napríklad Citelis alebo aj Solaris/. Každopádne, už len to, že to je postavené na normálnych diskoch je veľké plus a to sa určite prejaví na komforte prepravy.