Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
No presne je to vidno na druhej fotke, vpravo dole opat vyklenok do chodbicky, fukanie rovno na nohy cestujucich v priestore dveri a ta podesta pri motore, to su minus dvaja stojaci ludia v danom priestore. Ja som teda 71 jazdil dost dlho a aj 4 dvere tam stacili, omnoho dolezitejsie je, ci sa ludia nezobudia neskoro, ze maju vystupovat resp ci je vo vozidle kocik, kolko ludia ma tasky atd
Skor ma by zaujimala zadna cast, kde je motor. Ked som nou dnes siel, tak pri motore je tam taka podesta, ktora sice ulahcuje vystup k sedadlam pred motorom, no to odtial fuka kurenie, takze rovno na nohy, pokial ludia stoja pri dverach, zaroven na tej podeste nikto nechce stat, lebo by z nej lahko spadol. Dalej ma zaujal este ten vyklenok pri naprave vo vlecke, na tom sa tiez jedna pani skoro rozbila dnes rano.
Reply on: Dispecer #82323:
No dobre, tak jediná v prevádzke ? .
Spojenia pomocou MHD už je možné hľadať aj v Google Maps (aplikácii či na webe), napr. https://goo.gl/maps/BQB2GdJYVGt
(aj v ďalších mestách - BA, ZA, NR)
Reply on: S499.1023 #82321:
Jedna jediná nie je. ? Elektrické sú dve - zelená, ktorú zatiaľ vidno len po veľtrhoch (fotky som už dával nižšie) a červená, ktorá je zapožičaná DPP (tá čo jazdí na tej pražskej "trolejbusovej trati"). Modrá je naftová.
Reply on: reparil #82317:
1. Keď máš homologizovanú NS 12 electric a NS 12 diesel, to automaticky neznamená, že máš homologizovanú NS 18 electric a NS 18 diesel... ?
2. Tá pražská (pokiaľ viem) ešte nie je zo sériovej výroby, prvé sériové by mali byť tie bratislavské elektrické. ?
Reply on: reparil #82317:
Tvoje pocity sú úplne mimo - postol si sem video skúšobnej prevádzky jednej jedinej skúšobnej elektrickej NS12.
Reply on: rpopo #82319:
Včera som sa mal týrať Citelisom, meškal som dosť, ale nie kvôli počtu dverí.
Reply on: Riks #82316:
Až ti dajú do linky 71 Solaris ľubovoľnej veľkosti, potom zistíš, prečo je "čím viac dverí, tým viac SOR" rozumná voľba. Ja by som to síce riešil trošičku inak ako to vyriešil SOR, ale s koncepciou viacdverových vozidiel súhlasím.
Nuž a ostatní, tie šotobáchorky o NS si nechajte. Naftové NS zatiaľ do veľkovýroby nejdú, tie pôjdu až po elektrickej "overovačke". A nie, nemám zo z prsta. Inak, ja osobne nevidím väčší rozdiel v interiéri NS a interiéri NB, ktoré máme my, len sa priestor po posunutí dverí do stredu vyplnil dvojicou dvojsedadiel. Inak je to stále tá istá pesnička preliezok. Naviac nezabúdajme, že to čo ukázal SOR sú výstavné, vyšperkované verzie. Keď príde na lámanie chleba, opäť sa dočkáme očesanej sockaverzie, aby sa vošli do ceny, ako v prípade každého autobusu /a tým nemyslím to, že bude chýbať výbava ale zase sa zmenia použité materiály atď, viď napríklad Citelis alebo aj Solaris/. Každopádne, už len to, že to je postavené na normálnych diskoch je veľké plus a to sa určite prejaví na komforte prepravy.
Reply on: Dispecer #82309:
NS je interierovo rovnaka ako tedom. Ak ma dost velke stvorky, tak je interier fajn. Exterier sa mi sice nepaci, ale to je subjektivne. Ostava len kvalita spracovania.
Reply on: Dispecer #82308:
A čo taká Praha? Mám pocit že tam už NS12 jazdia https://youtu.be/G8-tvK94E-o?t=4m59s , každopádne tá nová séria vyzerá už celkom ok aj interiérovo aj exteriérovo.. dosť mi koncepčne pripomína solarisy, každopádne vidieť tam posun vpred ,no oveľa radšej by som bol keby som u nás okrem NS 18 videl od nich už konečne aj nejaký nový 18-kový trolejbus
Dopravák - mám obavy ako by si tých 10 metrov priestoru poradilo s cestujúcimi do takých lokalít. KNV - Lingov by autorovi kolegovia hneď obili o hlavu, stačí ako niektorí nadávajú napríklad na 28, čo je tiež krátka linka.

afeno - NSká mi vôbec nechodili po rozume.

rpopo - Kto si čo objedná, to má. Interiér je katastrofa sama osebe, kde sa postavíš, tam zavadziaš ostatným. Stovka dverí: nemám pocit, že by niečomu pomohli, zvlášť keď substrát čumí do mobilu alebo spí na nohách.
Reply on: romeo #82310:
A linky 6 a R6 stále po starom...
Dúfam, že to opravia aspoň po obnovení električiek na Komenského.
Reply on: S499.1023 #82312:
Neboj sa, furt sa dačo nájde... ?
Reply on: S499.1023 #82311:
Prečo očakávaš, že niečo také očakávam... ?
Reply on: Dispecer #82309:
No práve - čo teraz budú šotouši hejtovať?
Reply on: Dispecer #82308:
Hádam neočakávaš, že reparil/monoblok/triplex bude konštruktívne diskutovať, keď jemu je všetko jasné? Už len Jaroslaw chýba.
Po Bardejovskej už od dnes jazdia električky do vozovne

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement