Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: reparil #82306:
Máloktorý výrobca pri takejto zmene ponuky modelov okamžite bez mihnutia oka ponúkne okamžite hneď všetky jeho dĺžkové varianty... Veď aj Solaris pri IV. generácii spočiatku prezentoval iba 12-metrovú verziu, potom k nej pridal 18-metrovú a 10,5-metrovú... ?

Proste, je pochopiteľné, že najprv zistia ako zapôsobí štandardná dĺžková verzia na verejnosť a dopravcov, potom skúsia predať zopár kúskov a zistiť reálnu spokojnosť s vozidlom a až tak predstavia ďalší variant...

P. S.: Ono už nejakému dopravcovi dodali aj NS 12? Zatiaľ ešte nie, pokiaľ viem... ?
SOR je hrozná preliezka, na sedadlá pri motore musíš šplhať jak na Everest, každý vymol cítiš v každej časti tvojho tela. Dnes aj tie kočíky sú dosť veľké, takže stačí kočík v buse a už je viac dverí nanič, určite to ďalšie miesto absentuje. No a najviac snáď vadí tá neustála korupcie, skoro všade, kde sa kúpili SORy bolo podozrenie na sypanie do vrecka. Takto to vyvoláva pocit, že firma nestojí za svojími výrobkami ale musí sypať do vrecka, aby svoje produkty predala
Inak vizualizácie už tu sú od minulého roka jak na ns18 http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2016/12/2/kloubov-autobus-sor-nov-koncepce ,tak aj na trolejbus http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2017/1/16/trolejbus-sor-v-novm-designu-ady-ns ,otázne však je prečo sa doteraz ešte nerobia,resp to za rok neboli schopní v Libchavach to pretaviť do reálneho modelu na prevádzku? ?
A neviete aspoň zhruba kedy by mohla byť NS18 realitou resp zaradená v ponuke sorky ,Ns12 by tiež nebolo až tak zle riešenie si myslím, plánujú sa nakúpiť aj kratšie 12ky? http://www.sor.cz/sor-ns-diesel/
Inak tých trolejbusov je fakt veľká škoda tiež som za aby sa nakúpili aspoň zo 10-15 ks a zbytočne nakúpené elektrobusy odpredali resp aby sa ich mesto zbavilo čím skôr.. ale to si zrejme ešte nejaký čas počkáme až sa vymení vedenie mesta .. normálneho župana už máme už treba vyčistiť augiasov chliev aj na primátorskej stoličke..a následne nasadiť niekoho schopného a progresívneho aj do vedenia dpmk, staré vedenie komplet vyhodiť vrátane vyhovorkyne a kopnúť ich už všetkých do jedného raz a navždy konečne do zadnice..
Reply on: afeno #82303:
Na papieri už je určite dlhšie, ale kým nie sú aspoň funkčné prototypy (v procese schvaľovania), mám pochybnosti. ?
Reply on: Dispecer #82302:
Presne tak. NS 18 na papieri je, tak vidim realnu šancu, že sem aj príde.
Reply on: afeno #82300:
Naftové ? Nehrozí, na to si ešte počkáte, kým to príde do veľkovýroby. 🙂 Zatiaľ iba elektro.


Na margo počtu dverí, to je jedna z mála vecí, ktoré sú fakt výhodné a vhodné, do mesta. Celkovo tak nejako na SORoch nevidím, snáď okrem blbo vyriešených rozhľadov a pohľadov (ľavy späťak, nočné osvetlenie čelného skla a pod), a tých debilných koliesok z fúrika, nič zlé, alebo nič, čo by sa ak by trochu chceli, nedalo upraviť. Mne v žalúdku leží najviac absentujúci zadný kočíkový, a ak to chcú takto nechať, tak prosím, ale potom tie sklopné sedadlá v prednej časti dať do preč... Ale inak ako cestujúci v SORe nevidím žiaden väčší problém, ide to, kúri to, nebúcha to, nezabíja ma to, a komfort nie je v žiadnom autobuse, keď je plný.
Riks skôr mal na mysli či náhodou to už nebudú NSka.
Orlov- tie jedny dvere sú najmenší problém toho autobusu
Reply on: Riks #82295:
Ha, tak elektro mali pustit z Lingva do KNV, aleboo na tú novú štvrť v strede Sečovskej, alebo Čermeľ, ZOO, Baňa atď ?

Ale do kopcov je najvhodnejší trolejbus a je to tragédia vedenia mesta, že toto dopustili...

? ?
Tento týždeň som sa zviezol v Prešove klbovou karoskou a už som aj zabudol,koľko miesta tam bolo na sedadlách hneď za dverami..nebyť tej vysokopodlažnosti tak nové busy sa na staré nechytajú
Veľa priestoru by sa získalo odstránením zbytočných dverí navyše. Ak znova zadali do súťažných podmienok tento nezmyselný počet dverí 4/5, tak je víťaz jasný.
Reply on: Riks #82295:
V otázke debilnosti interiéru NB18 a SU 18 IV je to veľmi na uváženie. Solaris je priestrannejší ale na druhú stranu nie je veľmi prívetivý pre sediacich. Naopak SORka by urobila rozumný kompromis v terajšom stave, vytvorením kočíkového priestoru vo vlečke, pretože v súčasnom usporiadaní po nakladení dvoch kočíkov dopredu a sklopených sedačkách je to s miestom na státie katastrofa, a vo vlečke nehovoriac. Tí 4 sediaci zato nestoja, naviac ľudia ktorí takéto sedačky potrebujú, iné dvere ako prvé a druhé v slovníku nemajú, takže vlečku neobsadzujú. Urban aj všetko ostatné som vzhľadom na rozhodujúci faktor - cenu, vyškrtol.
rpopo: Aspoň to nebude mať taký debilný interiér, no žiaľ iná značka ako Sor je nepriechodná. Možno to vyhrá Urban, aby to nebolo také okaté ?

Dopravák: Trolejbusy vyšli z módy, teraz predsa letia elektrobusy, musíš niekedy prísť na návštevu sa nadýchať toho čerstvého voňavučkého vzduchu. ? Neviem sa dočkať až mi tým zázrakom dajú odkrútiť nejakú 71 / 72 ako kedysi dávno sľubovali...
Pozdravujem a ďakujem za nádherné spomienky na košické trolejbusy...
Je mi do plaču, keď čítam, že opäť idú kupovať autobusy ?
Pán Primátor, hallooo, Sor vyrába aj tolejbusy ?
Reply on: reparil #82290:
Ty chceš, aby kolaudácia začala skôr ako fyzické ukončenie prác? A kde sa oficiálne uvádza termín spustenia 6.12.? Nenapadlo ti, že sa možno čaká aj na kolaudáciu meniarne na Havlíčkovej?
Je jedno, či to bude libchavské alebo poľské, odkedy sa prešlo na €6tku, tak aj tie poľské išli kvalitou rapidne dole, lebo zjavne preto, aby nenavýšli cenu vozidla kvôli agregátu, šetrili inde, jazda s tým v Krakove ma dokonale presvedčila o tom, čo si myslím už dávno. Pre podnik by bolo lepšie tu doniesť SORy, ajkeď o jednote vozového parku sa dá polemizovať, nakoľko €5ky sa už nerobia a €6tky sú dosť odlišné, hoc aspoň "zvonku" je to to isté.
Reply on: veteran #82288:
plánujú nakúpiť aj vodičov? ?
Reply on: 381+383 #82287:
lenze na to sa malo mysliet ovela skor, este pred samotnym ukoncenim MET na tomto useku a nie ze im potom dojde a tukne v gebuli ze je potrebne zrazu aj nieco take ako kolaudacne rozhodnutie.. a zacali to vybavovat len teraz a vybavuju to a natahuju jak gumu na trenkach ..dnes je Mikulasa,6.12. mala byt oficialne spustena aj trat na komenskeho, resp aspon tak bolo slubene zo strany zhotovitela aj dpmk nie nahodou?a stale nic..
Reply on: veteran #82288:
"Bezpečná a ekologická doprava v regiónoch." .

No pri tej kvalite predpokladám že už nejaký ten piatok tam stoja a čakajú na Košice..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.