Dnes som takú raziu na 11-ke zažil (škoda, že pri internátoch som vystupoval). Brutálna sranda. 5 (čítaj päť) revízorov na 1 Ikarus 435. Boli dosť tvrdí, dokonca mali aj zmysel pre humor. Konečne sa s nimi niečo robí. Aj keď či nejaké peniaze vymôžu, o tom si už dovolím pochybovať.
A ešte pochvala pre vodiča 5230, 13-ka, 21.00 z Nám. MMM, vynikajúca jazda.
A ešte pochvala pre vodiča 5230, 13-ka, 21.00 z Nám. MMM, vynikajúca jazda.
J
Zastávka A kde stoja linky 1, 2, 3 a 4. Odchod a prestup by sa nehlásil.
Zastávka B kde stoja linky 1, 2, 3 a 4. Odchod a prestup by sa nehlásil.
Zastávka C kde stoja linky 1, 2, 3 a 4. Odhod a prestup by sa hlásil.
Zastávka D, kde stoja linky 1, 2, 3, 4 a 5. Odchod a prestup by sa hlásil, či nehlásil, podľa toho ako by to pokračovalo ďalej.
Veď nezavrhni hneď všetko preto, že sa ti to nepozdáva. Skús niekedy porozmýšlať ako by to išlo.
Myslím si, že si bol vo Viedni a tam ti prestupy hlásili vždy keď na zastávke pribudla nejaká nová linka. Ak chceš ignorovať v preprave nevidiacich tak potom O.K. ale ja ich ignorovať nechcem.
Samozrejme, že produktom hlásenia je primárne informácia o budúcej zastávke, ale ak sa tam dá dať sekundárne ako vedlajší produkt, pomoc cestujúceho v orientovaní sa tak prečo nie? Myslím si, že keby v Prešove bolo Nasleduje XYZ a v Bratisleve Nasleduje zastávka XYZ tak obhajuješ Prešov.