Reply on: Dopravák #812:
Akurát mi na tom vadí údajný nástup cez predné dvere. Nebesia, prečo DPMK robí poriadky s nepltičmi vždy tak, aby na to doplatili aj poctiví platiaci cestujúci???!!!Re #814 J: Poviem to asi tak, že existuje termín, ktorý by som rád stihol. Ten sa skutočne blíži a myslím, že aspoň v takejto, zaiaľ obmedzenej forme, ako ke.imhd.sk by sa to mohlo spustiť.
Vladimír
Nechcem zo seba robiť nejakú nehumánnu špinu, ale koľkým ľuďom toto hlásenie pomôže a koľkým naopak znechutí, znepríjemní cestovanie? Koľko percent cestujúcich je nevidiacich? Z tých nevidiacich, koľko precent cestujúcich nepozná trasy liniek?
Možno niekto môj názor odsúdi, ale akustické hlásenie zastávok považujem za štandard služieb, ktorý vyžadujem (práve tak ma ako Slováka prekvapuje, že nič také nemajú napr. v Krakówe, či v mníchovskom metre), zároveň si však myslím, že všetkého veľa škodí. Sústavné hučanie z reproduktora by cestujúcim znepríjemňovalo cestovanie a celkom určite by sa na to mnohí sťažovali.
Ak by som v Prešove mal také nezmysly ako "Nasleduje Nižné lúky", "Nasleduje Ľubotice", či "Nasleduje Rybníčky", tak by som na DP presviedčal dovtedy, kým by sa to nezmenilo.