Tak a tu je reakcia cestujúcich:
Udrel revízorku (22.10.2003)
Revízori DPMK od pondelka kontrolujú cestovné lístky v autobusoch č. 11, 20, 31 a 34. Aby sa nikto plateniu nevyhol, na týchto linkách sa môže nastupovať len prednými dverami. To sa včera znepáčilo pasažierovi, ktorý na zastávke pri Ferrocentre v dvadsiatke napadol revízorku. Udrel ju do tváre tak silno, že okno jej doslova dalo druhú ranu. Dnes do práce nenastúpila.
Ako nás informovali v stredisku prepravnej kontroly, jej kolegov to neodradilo a v previerkach budú najmenej do konca týždňa pokračovať. Nie je predsa mysliteľné, aby sa niekto vozil hore-dolu bez zaplatenia.
A ešte si prečítajte o bazáre autobusov: http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=16887
Udrel revízorku (22.10.2003)
Revízori DPMK od pondelka kontrolujú cestovné lístky v autobusoch č. 11, 20, 31 a 34. Aby sa nikto plateniu nevyhol, na týchto linkách sa môže nastupovať len prednými dverami. To sa včera znepáčilo pasažierovi, ktorý na zastávke pri Ferrocentre v dvadsiatke napadol revízorku. Udrel ju do tváre tak silno, že okno jej doslova dalo druhú ranu. Dnes do práce nenastúpila.
Ako nás informovali v stredisku prepravnej kontroly, jej kolegov to neodradilo a v previerkach budú najmenej do konca týždňa pokračovať. Nie je predsa mysliteľné, aby sa niekto vozil hore-dolu bez zaplatenia.
A ešte si prečítajte o bazáre autobusov: http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=16887
J
Na zastávke D by sa v linkách ohlásil prestup na linku 5 vo vozoch liniek 1, 2, 3 a 4 a vo voze linky 5 by sa ohlásilo prestup na linky 1, 2, 3 a 4.
Nechcem robiť z teba nehumánnu špinu, len chcem upozorniť aj na túto stranu mince. A nejedná sa len o nevidiacich, ale aj disgrafikov a ľudí s rôznymi inými poruchami. Ak to pomôže aspoň jednému je to plus.
Myslím si, že s tou teóriu či úmyslom by sa oplatilo pohrať a dôjsť k prijateľnej úrovni hlásenia prestupov. A čo sa týka tých, ktorý sa sťažovali ?! Na DPB prišlo zopár listov od ľudí, ktorý sa sťažovali aj na to hlásenie, ktoré v Bratislave funguje a to je tak 25 vozov s 550. Vždy sa nájde niekto kto sa bude sťažovať,dôležité je či by DPB (alebo iný prepravca) dokázal tento krok u verejnosti obhájiť a tá by ho prijala.