Reply on: Vladimír #755:
Aké typické pre DPMK?!? Myslíš si, že DP súhlasil s akýmkoľvek nezmyselným rušením tratí na Masarykovej, Aničku, Čermeľa a Boženy Němcovej, čo vyplývalo zo schváleného smerného územného plánu v čase totality? Výstavba a prepojenie Starého mesta a centrálnej časti sídliska Dargovských hrdinov bola len zakrývacím manévrom. Skutočnosť bola taká, že za komunizmu sme mali lacnú ropu zo ZSSR a preto aj vláda podporovala rozmach dopravných prostriedkov fungujúcich na naftu.
Sarko
Napriklad, ale mohli by napr. premavat na L2, ale cez Hlavnu, s tym, ze "normalna" L2 by premavala cez Kuzmanyho. Bola by nadhera robit po dostavani trate cez Svatoplukovu historicke okruzne jazdy Hlavna-NO-Zel. stanica-NMMM-Hlavna a opacne. Mohla by pripadne existovat samostatna historicka L1.