Reply on: KVKV #3691:
Vyriešilo sa to na mnohých ďalších vozidlách, dnes už zlezený náter na električkách nikde neuvidíme. Graffiti sa už, chvalabohu dlho neobjavilo, resp. si s ním vedia okamžite poradiť. Horšie je to s graffiti v interiéri "B" vozidiel v súpravách a novinkou je vylepovanie už vopred počmáraných nálepiek, čo robia tzv. stickeri.
KVKV
ad1/ o kvalitnom obslúžení pri 30´ intervale nemožno hovoriť
ad2/ pokial by boli 6,7,9 s 10´ int., 6 a 9 preložené po5´ a zastávka L7 pred križovatkou ,tak nič netreba.
Tento spoj je využívaný rovnomerne behom dňa , služ.cesty, študenti, v obvode je vela firiem. Súčasný stav znamená dlhé prestoje , v najhoršom prípade, keď mi ujdú obe spoje tak až 50min čakania .
Hlavným prínosom "L8" by bolo posílenie vyťaženej trasy Terasa-N.O. L6 je málo. Ďalším zatraktívnenie spojenia na B.Něm. a k Strojáru. A nie je účelom, aby vozy jazdili v týchto úsekoch trvale preplnené. Na B.něm. by som skor obmedzil autobusy.
!!!-A nie je pravda, že na zmieňovaných zastávkach u st.radnice L7 nikdy nestála !!! Stála až do svojho zrušenia v r.1969 // trasa Stromova-NMM-B.Něm. //