Sarko:Tu polodemontovanu vyhybku sme obdivovali s Jenkim a Vladimirom uz vlani na 1.maja,takze to uz bude minimalne rok stara zalezitost.A dovod je prosty-pri montazi vedenia nejaky VRCHARSKY IDIOT prekrizil trolej inak v mieste vymeny a inak v mieste krizenia a sudruhom dratenikom sa to pri demontazi nechcelo odvesit zo stlpa a prehodit.
Akákoľvek nová linka bude nielen zbytočná, ale navyše bude mať za následok aj zhoršenie intervalov. Tie sa budú musieť niekde ubrať. Teda pokiaľ si mesto neobjedná viac výkonov a adekvátne ich aj zaplatí, a to je málo pravdepodobné.
Čo sa týka "graffiti", ja to volám "šedý závoj". Ten sa síce zlepšením náterov síce úplne neodstránil, ale je to oveľa lepšie ako v minulosti.
Všimol som si , že pri obnove tlačidiel pre otv.dverí sa tam dávajú skutočne malé nedostatočné piktogramy. Mali by byť vo výraznej farbe a vačšie . Napríklad tlačítko v žltom kruhu priemeru cca 15cm. Dobre to majú v Prahe na T3P.
Áno zhustenie intervalov a zavedenie novej linky by sa prejavilo:
-vačším využívaním mhd. A vačšími tržbami.
50min čakanie može nastať napr. pri L12 a následnom prestupe na spoj s "normálnym" intervalom 20min.
Tak som cez tento víkend zase stretol pri stanici dva veselo červeno blikajúce automatíky na 24h a 7d lístky. Čo dodať...
Pokial túto stránku navštevuje aj nejaký kompetentný zamestnanec dp , mal by odvahu reagovať ?
Vyriešilo sa to na mnohých ďalších vozidlách, dnes už zlezený náter na električkách nikde neuvidíme. Graffiti sa už, chvalabohu dlho neobjavilo, resp. si s ním vedia okamžite poradiť. Horšie je to s graffiti v interiéri "B" vozidiel v súpravách a novinkou je vylepovanie už vopred počmáraných nálepiek, čo robia tzv. stickeri.
Čo sa týka zladenia L6, 7 a 9, aj pri dnešnom stave by úplne postačovalo, keby L7 stála na oboch stanovištiach zastávky Stará radnica. Na všetkých troch spomínaných linkách je interval v špičke/sedle/noci 15/20/30 min., t.j. aj pri ujdení ktoréhokoľvek spoja nemôže dôjsť ku 50 min. čakaniu. Zastavovanie L7 do roku 1969 by som nebral do úvahy, nakoľko premávala smerom na NMMM, tak ako dnes L6 a 9, ktoré tam stoja. A napokon, akákoľvek nová linka by bola prílišným luxusom, ktorý by sa musel niekde prejaviť. Najlepším riešením by bolo posilnenie intervalu na existujúcich linkách a časová tarifa.
ad1/ o kvalitnom obslúžení pri 30´ intervale nemožno hovoriť
ad2/ pokial by boli 6,7,9 s 10´ int., 6 a 9 preložené po5´ a zastávka L7 pred križovatkou ,tak nič netreba.
Tento spoj je využívaný rovnomerne behom dňa , služ.cesty, študenti, v obvode je vela firiem. Súčasný stav znamená dlhé prestoje , v najhoršom prípade, keď mi ujdú obe spoje tak až 50min čakania .
Hlavným prínosom "L8" by bolo posílenie vyťaženej trasy Terasa-N.O. L6 je málo. Ďalším zatraktívnenie spojenia na B.Něm. a k Strojáru. A nie je účelom, aby vozy jazdili v týchto úsekoch trvale preplnené. Na B.něm. by som skor obmedzil autobusy.
!!!-A nie je pravda, že na zmieňovaných zastávkach u st.radnice L7 nikdy nestála !!! Stála až do svojho zrušenia v r.1969 // trasa Stromova-NMM-B.Něm. //
-Na trolejbusovom obratisku Myslava-Grunt je odstránená trolejová výhybka. Aj keď káble boli poodpájané, zostali zatočené nad výhybkou a takisto aj kríž. Vyzerá to dosť škaredo.
-Na L20 premáva 5242, na ktorej sa pri otváraní prostredných dverí striedavo otvára raz ľavé a raz pravé krídlo dverí... Vodič na zastávke Luník IX-Rázcestie síce zastavil, ale aj napriek tomu, že tam stáli spoluobčania a niektorí dobiehali, vodič dvere vôbec neotvoril a po chvíli vyštartoval znova.
-Na novovybudovanej, ale nepoužívanej zastávke Západ-Stodolova na Popradskej ul. (v smere na Moldavskú cestu) stojí odstavená 5004-ka.
Dnes ten voz už vyzerá normálne, žiadna zlezená farba do základovky.
Táto špecialita nie je ani tak umyvárkou, tá je opravená a technológia vymenená. Rozožieranie laku a farby spôsoboval (spôsobuje?) čistiaci prostiedok obsahujúci agresívnu kyselinu - LUMIL.
Tie podivné čiary na čele vozidla, to boli 3 alebo 4 vertikálne nalepené samolepky imitujúce nerez a samozrejme, bola to ľudová tvorivosť vodiča, ktorý má vozidlo pridelené a ktorého mám neveľmi "v láske".
neviem teraz hneď z hlavy ako vyzerá dnes, ale tak vyzerala, tá farba bola "vylízaná" až na základovku ,to je špecialita košickej umyvárky, a tie podivné čiary na čele si pamatám, zrejme "ludová tvorivosť" asi vodiča.
Nádhera.
Tu nejde o to, koľko je vodičov, ale o to, aby DPMK neprišiel o licenciu autoškoly. Ročný limit je údajne minimálne 8 ľudí a ak teda nových vodičov E netreba, kurz sa robí len v rámci podniku.
BM:Vtedy som este nebol.Skumulovala sa mi choroba a robota,takze do BA som doletel na IGK v so vecer,odovzdal som hlas 99% mamlasovi aby nevyhral 100% mamlas a v nedelu na obed som prasil spat do Prahy.Buduci vikend som na zeleznicnej akcii v Ostrave a ten dalsi budem vo firme prepocitavat DPH?.Co si chcel?Ci len tak na pivo?
Sarko
Čo sa týka zladenia L6, 7 a 9, aj pri dnešnom stave by úplne postačovalo, keby L7 stála na oboch stanovištiach zastávky Stará radnica. Na všetkých troch spomínaných linkách je interval v špičke/sedle/noci 15/20/30 min., t.j. aj pri ujdení ktoréhokoľvek spoja nemôže dôjsť ku 50 min. čakaniu. Zastavovanie L7 do roku 1969 by som nebral do úvahy, nakoľko premávala smerom na NMMM, tak ako dnes L6 a 9, ktoré tam stoja. A napokon, akákoľvek nová linka by bola prílišným luxusom, ktorý by sa musel niekde prejaviť. Najlepším riešením by bolo posilnenie intervalu na existujúcich linkách a časová tarifa.