Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sarko #3689:
Ta vyhybka bola pri otvoreni trate funkčna.Tak po polroku ju odpoily.Napryklad vyhybka pri TESCU (smer zo zastavky tescobusu do mesta) je tiež kablovo odpojena tak že sa neda pehodiť.
?
Reply on: KVKV #3690:
Skôr by som sa priklonil k tej možnosti zahustiť interval na L6 a 9 + zaviesť zastavovanie L7 na oboch stanovištiach Stará radnica.

L8 nie je zlá ako linka na papieri, ale obávam sa, že svojou podstatou trasy už vopred vylučuje možnosť jej dopravnej koordinácie s čímkoľvek (i keď ja viem, že preklady v Košiciach nie sú veľmi pestované).

-------

All: Keď tu niekto prednedávnom spomínal Patrika Hermana v košickom buse na Furči, tak DNES to už máme možnosť vidieť večer v Lampárni.
S499.1023: No ja som na tej "zašitej" konečnej nebol hádam vyše dvoch rokov, tak je celkom možné, že tá demontovaná vyhýbka je tam aj viac ako 1 rok. Máš dobrý postreh, odbočenie do vyhýbky mohlo byť do opačného smeru a s oveľa jednoduchšou montážou, ale asi sa kúpila vyhýbka do uvedeného smeru a tak sa aj namontovala...
Sarko:Tu polodemontovanu vyhybku sme obdivovali s Jenkim a Vladimirom uz vlani na 1.maja,takze to uz bude minimalne rok stara zalezitost.A dovod je prosty-pri montazi vedenia nejaky VRCHARSKY IDIOT prekrizil trolej inak v mieste vymeny a inak v mieste krizenia a sudruhom dratenikom sa to pri demontazi nechcelo odvesit zo stlpa a prehodit.
Reply on: KVKV #3695:

Akákoľvek nová linka bude nielen zbytočná, ale navyše bude mať za následok aj zhoršenie intervalov. Tie sa budú musieť niekde ubrať. Teda pokiaľ si mesto neobjedná viac výkonov a adekvátne ich aj zaplatí, a to je málo pravdepodobné.

Čo sa týka "graffiti", ja to volám "šedý závoj". Ten sa síce zlepšením náterov síce úplne neodstránil, ale je to oveľa lepšie ako v minulosti.
Všimol som si , že pri obnove tlačidiel pre otv.dverí sa tam dávajú skutočne malé nedostatočné piktogramy. Mali by byť vo výraznej farbe a vačšie . Napríklad tlačítko v žltom kruhu priemeru cca 15cm. Dobre to majú v Prahe na T3P.
Reply on: Sarko #3693:

nemyslel som "graffiťi-puberťi-ďebili" ,ale grafit zo šmýkadla pantografu, ktorý svinil strechy.
Reply on: Sarko #3692:

Áno zhustenie intervalov a zavedenie novej linky by sa prejavilo:
-vačším využívaním mhd. A vačšími tržbami.
50min čakanie može nastať napr. pri L12 a následnom prestupe na spoj s "normálnym" intervalom 20min.
Tak som cez tento víkend zase stretol pri stanici dva veselo červeno blikajúce automatíky na 24h a 7d lístky. Čo dodať...
Pokial túto stránku navštevuje aj nejaký kompetentný zamestnanec dp , mal by odvahu reagovať ?
Reply on: KVKV #3691:

Vyriešilo sa to na mnohých ďalších vozidlách, dnes už zlezený náter na električkách nikde neuvidíme. Graffiti sa už, chvalabohu dlho neobjavilo, resp. si s ním vedia okamžite poradiť. Horšie je to s graffiti v interiéri "B" vozidiel v súpravách a novinkou je vylepovanie už vopred počmáraných nálepiek, čo robia tzv. stickeri.
Reply on: KVKV #3690:

Čo sa týka zladenia L6, 7 a 9, aj pri dnešnom stave by úplne postačovalo, keby L7 stála na oboch stanovištiach zastávky Stará radnica. Na všetkých troch spomínaných linkách je interval v špičke/sedle/noci 15/20/30 min., t.j. aj pri ujdení ktoréhokoľvek spoja nemôže dôjsť ku 50 min. čakaniu. Zastavovanie L7 do roku 1969 by som nebral do úvahy, nakoľko premávala smerom na NMMM, tak ako dnes L6 a 9, ktoré tam stoja. A napokon, akákoľvek nová linka by bola prílišným luxusom, ktorý by sa musel niekde prejaviť. Najlepším riešením by bolo posilnenie intervalu na existujúcich linkách a časová tarifa.
Reply on: Sarko #3688:

tak to ma teší, že sa to vyriešilo. A so znečistením od grafitu si už vedia poradiť ?
Reply on: Vladimír #3657:

ad1/ o kvalitnom obslúžení pri 30´ intervale nemožno hovoriť
ad2/ pokial by boli 6,7,9 s 10´ int., 6 a 9 preložené po5´ a zastávka L7 pred križovatkou ,tak nič netreba.
Tento spoj je využívaný rovnomerne behom dňa , služ.cesty, študenti, v obvode je vela firiem. Súčasný stav znamená dlhé prestoje , v najhoršom prípade, keď mi ujdú obe spoje tak až 50min čakania .
Hlavným prínosom "L8" by bolo posílenie vyťaženej trasy Terasa-N.O. L6 je málo. Ďalším zatraktívnenie spojenia na B.Něm. a k Strojáru. A nie je účelom, aby vozy jazdili v týchto úsekoch trvale preplnené. Na B.něm. by som skor obmedzil autobusy.
!!!-A nie je pravda, že na zmieňovaných zastávkach u st.radnice L7 nikdy nestála !!! Stála až do svojho zrušenia v r.1969 // trasa Stromova-NMM-B.Něm. //
Dnes som si všimol niekoľko zvláštností:

-Na trolejbusovom obratisku Myslava-Grunt je odstránená trolejová výhybka. Aj keď káble boli poodpájané, zostali zatočené nad výhybkou a takisto aj kríž. Vyzerá to dosť škaredo.

-Na L20 premáva 5242, na ktorej sa pri otváraní prostredných dverí striedavo otvára raz ľavé a raz pravé krídlo dverí... Vodič na zastávke Luník IX-Rázcestie síce zastavil, ale aj napriek tomu, že tam stáli spoluobčania a niektorí dobiehali, vodič dvere vôbec neotvoril a po chvíli vyštartoval znova.

-Na novovybudovanej, ale nepoužívanej zastávke Západ-Stodolova na Popradskej ul. (v smere na Moldavskú cestu) stojí odstavená 5004-ka.

-Na L19 premáva 3527.
Reply on: KVKV #3686:

Dnes ten voz už vyzerá normálne, žiadna zlezená farba do základovky.
Táto špecialita nie je ani tak umyvárkou, tá je opravená a technológia vymenená. Rozožieranie laku a farby spôsoboval (spôsobuje?) čistiaci prostiedok obsahujúci agresívnu kyselinu - LUMIL.
Tie podivné čiary na čele vozidla, to boli 3 alebo 4 vertikálne nalepené samolepky imitujúce nerez a samozrejme, bola to ľudová tvorivosť vodiča, ktorý má vozidlo pridelené a ktorého mám neveľmi "v láske".
Reply on: BM #3684:
Hej, ale asi pol hidiny. Akurát sme zašli na výpravňu vypiť kávu a zase het. Definitívne som sa pozviechal až teraz.
I.
Reply on: tbus #3685:

neviem teraz hneď z hlavy ako vyzerá dnes, ale tak vyzerala, tá farba bola "vylízaná" až na základovku ,to je špecialita košickej umyvárky, a tie podivné čiary na čele si pamatám, zrejme "ludová tvorivosť" asi vodiča.
Nádhera.
Reply on: KVKV #3645:
Ta 531 vyzerá ako po kúre vo FOTOSHOPE. ?
Vsimnite si niekedy v CP R8 od USS. Je tam iba jeden spoj a aj ten zacina az od VSA
Reply on: S499.1023 #3682:
Len tak, ved si bol z Marekom

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.