Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KVKV #3691:

Vyriešilo sa to na mnohých ďalších vozidlách, dnes už zlezený náter na električkách nikde neuvidíme. Graffiti sa už, chvalabohu dlho neobjavilo, resp. si s ním vedia okamžite poradiť. Horšie je to s graffiti v interiéri "B" vozidiel v súpravách a novinkou je vylepovanie už vopred počmáraných nálepiek, čo robia tzv. stickeri.
Reply on: KVKV #3690:

Čo sa týka zladenia L6, 7 a 9, aj pri dnešnom stave by úplne postačovalo, keby L7 stála na oboch stanovištiach zastávky Stará radnica. Na všetkých troch spomínaných linkách je interval v špičke/sedle/noci 15/20/30 min., t.j. aj pri ujdení ktoréhokoľvek spoja nemôže dôjsť ku 50 min. čakaniu. Zastavovanie L7 do roku 1969 by som nebral do úvahy, nakoľko premávala smerom na NMMM, tak ako dnes L6 a 9, ktoré tam stoja. A napokon, akákoľvek nová linka by bola prílišným luxusom, ktorý by sa musel niekde prejaviť. Najlepším riešením by bolo posilnenie intervalu na existujúcich linkách a časová tarifa.
Reply on: Sarko #3688:

tak to ma teší, že sa to vyriešilo. A so znečistením od grafitu si už vedia poradiť ?
Reply on: Vladimír #3657:

ad1/ o kvalitnom obslúžení pri 30´ intervale nemožno hovoriť
ad2/ pokial by boli 6,7,9 s 10´ int., 6 a 9 preložené po5´ a zastávka L7 pred križovatkou ,tak nič netreba.
Tento spoj je využívaný rovnomerne behom dňa , služ.cesty, študenti, v obvode je vela firiem. Súčasný stav znamená dlhé prestoje , v najhoršom prípade, keď mi ujdú obe spoje tak až 50min čakania .
Hlavným prínosom "L8" by bolo posílenie vyťaženej trasy Terasa-N.O. L6 je málo. Ďalším zatraktívnenie spojenia na B.Něm. a k Strojáru. A nie je účelom, aby vozy jazdili v týchto úsekoch trvale preplnené. Na B.něm. by som skor obmedzil autobusy.
!!!-A nie je pravda, že na zmieňovaných zastávkach u st.radnice L7 nikdy nestála !!! Stála až do svojho zrušenia v r.1969 // trasa Stromova-NMM-B.Něm. //
Dnes som si všimol niekoľko zvláštností:

-Na trolejbusovom obratisku Myslava-Grunt je odstránená trolejová výhybka. Aj keď káble boli poodpájané, zostali zatočené nad výhybkou a takisto aj kríž. Vyzerá to dosť škaredo.

-Na L20 premáva 5242, na ktorej sa pri otváraní prostredných dverí striedavo otvára raz ľavé a raz pravé krídlo dverí... Vodič na zastávke Luník IX-Rázcestie síce zastavil, ale aj napriek tomu, že tam stáli spoluobčania a niektorí dobiehali, vodič dvere vôbec neotvoril a po chvíli vyštartoval znova.

-Na novovybudovanej, ale nepoužívanej zastávke Západ-Stodolova na Popradskej ul. (v smere na Moldavskú cestu) stojí odstavená 5004-ka.

-Na L19 premáva 3527.
Reply on: KVKV #3686:

Dnes ten voz už vyzerá normálne, žiadna zlezená farba do základovky.
Táto špecialita nie je ani tak umyvárkou, tá je opravená a technológia vymenená. Rozožieranie laku a farby spôsoboval (spôsobuje?) čistiaci prostiedok obsahujúci agresívnu kyselinu - LUMIL.
Tie podivné čiary na čele vozidla, to boli 3 alebo 4 vertikálne nalepené samolepky imitujúce nerez a samozrejme, bola to ľudová tvorivosť vodiča, ktorý má vozidlo pridelené a ktorého mám neveľmi "v láske".
Reply on: BM #3684:
Hej, ale asi pol hidiny. Akurát sme zašli na výpravňu vypiť kávu a zase het. Definitívne som sa pozviechal až teraz.
I.
Reply on: tbus #3685:

neviem teraz hneď z hlavy ako vyzerá dnes, ale tak vyzerala, tá farba bola "vylízaná" až na základovku ,to je špecialita košickej umyvárky, a tie podivné čiary na čele si pamatám, zrejme "ludová tvorivosť" asi vodiča.
Nádhera.
Reply on: KVKV #3645:
Ta 531 vyzerá ako po kúre vo FOTOSHOPE. ?
Vsimnite si niekedy v CP R8 od USS. Je tam iba jeden spoj a aj ten zacina az od VSA
Reply on: S499.1023 #3682:
Len tak, ved si bol z Marekom
Reply on: BM #3681:
Tu nejde o to, koľko je vodičov, ale o to, aby DPMK neprišiel o licenciu autoškoly. Ročný limit je údajne minimálne 8 ľudí a ak teda nových vodičov E netreba, kurz sa robí len v rámci podniku.
BM:Vtedy som este nebol.Skumulovala sa mi choroba a robota,takze do BA som doletel na IGK v so vecer,odovzdal som hlas 99% mamlasovi aby nevyhral 100% mamlas a v nedelu na obed som prasil spat do Prahy.Buduci vikend som na zeleznicnej akcii v Ostrave a ten dalsi budem vo firme prepocitavat DPH?.Co si chcel?Ci len tak na pivo?
Reply on: 1018 #3663:
Pockaj ale hovorilo sa ze kurz nebude tohto roku, ved aj tak je dobludu vodicou, podla toho co si mi hovoril do telefonu
Reply on: eMareq #3673:
Diggi ma pravdu. Ale kurz na elinu sa robi tento rok asi iba v Blave
Reply on: BM #3678:
Ktora je taka ze vsetko ide do sace v priebehu 10 minut, zase sa vyznamenali
Reply on: Sarko #3675:
Nezabudni na 26tku a koordinaciu z 38 a 25
Reply on: Diggi #3674:
aj v T-busoch boli ?
Reply on: Diggi #3671:
? ? ? ? ? ? ?
Prečo je to asi tak?
Takže kým na L5 by postačovala len kozmetická úprava odchodu zo ŽS z :59 na :06, odvčera sa po zmene CP LR1 udial presný opak - obchod spoja LR1 o :47 sa posunul na :17, len neuveriteľnú a nepochopiteľnú jedinú minútu po odchode spoja L6 na :16. Ďalší úspešne zatlčený klinec...
Ja si pamätám ešte na oknách v a-busoch vo forme letáčikov, išlo len o A-dopravu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.