Ja som takým polokošičanom len v pracovné dni. Vo voľných dňoch posudzovať vyťaženosť nemôžem, ale v pracovných dňoch jazdím, dovolím si napísať, veľmi veľa. A na základe svojich skúseností by som sa veru do znižovania kapacity na L18 nehrnul. Mám skúsenosti, že linka je dostatočne obsadená aj ako klbák, ba niekedy až nepríjemne preplnená.
Zrušenie zachádzky na Lingov by sa Lingovčanov dosť pohoršilo, ale som za. Priľahlé bytovky sú pohodlne obslúžené zastávkou OC Hornád, niektoré vzdialenejšie oblasti rodinných domov budú mať bližšie zastávku Lingov na Herlianskej ulici.
Re #3140 1018: Súhlasím, že zacházka po Jantárovej a Požiarnickej dosť veľa veďom odoberá chuť na vozenie sa s L18 do mesta. Ale myslím, že ak má byť konečná NO, inak to otočiť nejde. Ja som istý čas navrhoval linku vytočiť na Bottovu a predĺžiť na stanicu (späť po Jantárovej pred Dom techniky). Ale ani to zrejme nie je dokonalé riešenie.
Re #3142 eMareq: Gramaticko-regionálno-lingvistické okienko:
ach, linka c.18 je nekonecna zalezitost. Tu jasne vidno, ako plati jedno zlate pravidlo. Rano je clovek nasmerovany na jeden konkretny spoj jednej konkretnej linky a to spravidla linky, ktorej trasa a cas jazdy je velmi zaujimavy a atraktivny. Naopak, pri ceste domov uz vyuzije ktorukolvek linku a nevadi mu ani napr. linka 18, ktora zajde na Lingov. Osobne si myslim, ze skor ako ta zachadzka na Lingov je v smere na NO horsia ta obchadzka ku Cottbusu a ukoncenie uplne v riti pri Starobynci (sakra s akym i sa to pise?).
Bus 325 Kc. Vlak s Junior pasom po uvedenej trase 222 Kc. Ono sa do TN da dostat elegantnejsie cez H.Lidec-Puchov, ale ked vyrazas okolo 19. hodiny, nemas moc na vyber
Výborný nápad dať Solarisy na L18. Tá linka je podľa mňa aj z hľadiska vyťaženosti aj z hľadiska jej trasy ideálnou pre Solarisy. Snáď jediný problémový úsek je na Lingove - hlavne v smere z Lingova doprava na Herliansku.
Ale aj to by sa dalo tak krásne vyriešiť! Keď už sa ide obmedzovať, nezruší sa konečne tá zachádzka L18 na Lingov? Drvivá väčšina Furčanov by to iste privítala. Práve tá zachádzka (3 min.) je totiž jednou z príčin, prečo ľudia chodia radšej s L15, ktorou sa dostanú do mesta skôr.
Tak aj dnes často vidieť, hlavne dopoludnia, v smere na NO, L15 preplnená a L18 poloprázdna. Keby L18 jazdila priamo (ako tomu už krátko po zmenách v r. 2000 bolo), určite by sa zlepšila jej využívanosť v úseku Furča - NO, čo by pomohlo aj odbremeneniu L15.
Zijem na Slovensku dokonca v tomto obdobi. Platili EURO normy uz na zaciatku 90tych rokov, alebo skor?
Opat dalsia kuriozita z MHD v KE. na L29 o 16.08 z Vodarenskej -> Kavecany sla 5237, zaujimavy bol udaj o pasme: pasmo 13, heh lenze to nebolo vsetko. Vnutorny informacny panel ukazoval pasmo 513 (DP by si mal rozsirit display a viac sedemsegmentoviek, aby sa im tam tie nezmyselne cifry pomestili
No tak takáto trasa by ma v živote nenapadla:-). Ja jazdím Praha - Trenčín pomerne pravidelne a jazdím Praha - Bratislava - Trenčín, čo je síce o niečo drahšie ale za 6 hodín a v pohodlí. Btw., koľko stál ten bus?
I.
Lenže:
1) To by nebol predsa problém ukostriť tú plochú elektródu.
2) O takýchto veciach určite nevedeli, keď sa so zážihovými motormi začínalo.
Preto trvám na tom, že ukostrenie v autách, rovnako ako ukoľajnenie u električiek, bolo v období vzniku dané výhradne úzom.
I.
Zločin to nie je, ale ide o princíp, že ja ako cudzinec môžem po vzhliadnutí piktogramu na Palackého vystúpiť akože na autobusovej stanici a v areáli stanice ma teoreticky môže čapnúť nejaký strážnik s blbými kecmi a pod. Najlepšie by bolo, keby sa prechod stanicou zlegálnil a patrične tomu pripôsobil.
Re #3131 Papyr: Životné skúsenosti ma naučili v Košiciach sa nedobre počúva pochvalné slovo na Prešov a v Prešove zasa pochvalné slovo na Košice
Re #3132 Nodes: Ak sa na L12 hodia sóla bez zmeny intervalu v čase sedla, obávam sa katastrofy. Už dnes je na dennom poriadku, že do 15m Solarisu sa ľudia ledva vojdu. Aby nevznikli nedorozumenia, upresňujem, že píšem o úsek Nová nemocnica - Stará nemocnica. Zvyšná časť trasy - "prívesky" - sú dnes silne predimenzované.
Pripustam, ze neskor popoludni je dvanastka menej obsadena, takze zostava asi to riesenie, ktore navrhuje Vladimir, nejake vlozene spoje. Koniec Solarisov na dvanastke suvisi s uspornymi opatreniami. Maju alebo teda, mali by sa, presunut na l.c. 18, kde zas koncia klbove. A na dvanastku sa vratia kratke.
No az take masochisticke to nebolo, bo v autobuse bolo nanajvys 15 cestujucich a pohodlne som si lahol krizom cez 4 sedadla. Aj ked mat prdel vo vzduchu nad ulickou nie je creme de la creme, je to predsa len porovnatelne s lezanim krizom cez sedadla v Beel, ci ako sa tie vozne CD volaju. Okrem toho na trati Praha-Trencin si mozem vybrat: bud priamy bus za 5 hodin, alebo vlak s prestupom v Olomouci, Starom Meste, Kunoviciach, Vlarskom prusmyku a Trencianskej Teplej za 8 hodin. Takze tak.
Piktogram podla mna nie je az taky zlocin, nakoniec, od Palackeho na aut.stanicu denne smeruje vela ludi.Je to dobre pre cudzincov, ktori vedia, ze je to najblizsia zastavka k aut. stanici na dotycnej linke.Miestni na nej budu vystupovat aj nadalej, bez ohladu ci tam piktogram je alebo nieje.
Tvoj navrh s L17 je zaujimavy, ma aj logiku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír
Zrušenie zachádzky na Lingov by sa Lingovčanov dosť pohoršilo, ale som za. Priľahlé bytovky sú pohodlne obslúžené zastávkou OC Hornád, niektoré vzdialenejšie oblasti rodinných domov budú mať bližšie zastávku Lingov na Herlianskej ulici.
Re #3140 1018: Súhlasím, že zacházka po Jantárovej a Požiarnickej dosť veľa veďom odoberá chuť na vozenie sa s L18 do mesta. Ale myslím, že ak má byť konečná NO, inak to otočiť nejde. Ja som istý čas navrhoval linku vytočiť na Bottovu a predĺžiť na stanicu (späť po Jantárovej pred Dom techniky). Ale ani to zrejme nie je dokonalé riešenie.
Re #3142 eMareq: Gramaticko-regionálno-lingvistické okienko:
Dyk, nešla my bryka ?