No nič si z toho nerob, mňa nedávno poslal kľačať Papyr za výraz "úctihodný" namiesto "úctyhodný". ?
Prosím Ťa, hoď sem čísla busov, ktoré majú nové BUSE s fontom č. 14, lebo v tom už mám hokej. Včera som inak videl 4305 na L34 a ten mal nejaký zvláštny úzky font. Nie, nie je to ten IK435, o ktorom sme sa posledne bavili, že sa mu nesprávne zobrazuje bočné číslo linky. Tento má rovnaký úzky font na všetkých vonkajších displejoch. ?
ja som tiez povodne napisal maekke, ale potom som si spomenul, ze starobyly je s tvrdym, tak som napisal tvrde. Ale potom som si povedal, ze starobinec je ako kurinec, takze maekke? no tak asi vyhrala druha moznost, je to o sliepkach ? fuuuj, som sprosty, poslite ma do kuta klacat...
Ja som takým polokošičanom len v pracovné dni. Vo voľných dňoch posudzovať vyťaženosť nemôžem, ale v pracovných dňoch jazdím, dovolím si napísať, veľmi veľa. A na základe svojich skúseností by som sa veru do znižovania kapacity na L18 nehrnul. Mám skúsenosti, že linka je dostatočne obsadená aj ako klbák, ba niekedy až nepríjemne preplnená.
Zrušenie zachádzky na Lingov by sa Lingovčanov dosť pohoršilo, ale som za. Priľahlé bytovky sú pohodlne obslúžené zastávkou OC Hornád, niektoré vzdialenejšie oblasti rodinných domov budú mať bližšie zastávku Lingov na Herlianskej ulici.
Re #3140 1018: Súhlasím, že zacházka po Jantárovej a Požiarnickej dosť veľa veďom odoberá chuť na vozenie sa s L18 do mesta. Ale myslím, že ak má byť konečná NO, inak to otočiť nejde. Ja som istý čas navrhoval linku vytočiť na Bottovu a predĺžiť na stanicu (späť po Jantárovej pred Dom techniky). Ale ani to zrejme nie je dokonalé riešenie.
Re #3142 eMareq: Gramaticko-regionálno-lingvistické okienko:
ach, linka c.18 je nekonecna zalezitost. Tu jasne vidno, ako plati jedno zlate pravidlo. Rano je clovek nasmerovany na jeden konkretny spoj jednej konkretnej linky a to spravidla linky, ktorej trasa a cas jazdy je velmi zaujimavy a atraktivny. Naopak, pri ceste domov uz vyuzije ktorukolvek linku a nevadi mu ani napr. linka 18, ktora zajde na Lingov. Osobne si myslim, ze skor ako ta zachadzka na Lingov je v smere na NO horsia ta obchadzka ku Cottbusu a ukoncenie uplne v riti pri Starobynci (sakra s akym i sa to pise?).
Bus 325 Kc. Vlak s Junior pasom po uvedenej trase 222 Kc. Ono sa do TN da dostat elegantnejsie cez H.Lidec-Puchov, ale ked vyrazas okolo 19. hodiny, nemas moc na vyber
Výborný nápad dať Solarisy na L18. Tá linka je podľa mňa aj z hľadiska vyťaženosti aj z hľadiska jej trasy ideálnou pre Solarisy. Snáď jediný problémový úsek je na Lingove - hlavne v smere z Lingova doprava na Herliansku.
Ale aj to by sa dalo tak krásne vyriešiť! Keď už sa ide obmedzovať, nezruší sa konečne tá zachádzka L18 na Lingov? Drvivá väčšina Furčanov by to iste privítala. Práve tá zachádzka (3 min.) je totiž jednou z príčin, prečo ľudia chodia radšej s L15, ktorou sa dostanú do mesta skôr.
Tak aj dnes často vidieť, hlavne dopoludnia, v smere na NO, L15 preplnená a L18 poloprázdna. Keby L18 jazdila priamo (ako tomu už krátko po zmenách v r. 2000 bolo), určite by sa zlepšila jej využívanosť v úseku Furča - NO, čo by pomohlo aj odbremeneniu L15.
Zijem na Slovensku dokonca v tomto obdobi. Platili EURO normy uz na zaciatku 90tych rokov, alebo skor?
Opat dalsia kuriozita z MHD v KE. na L29 o 16.08 z Vodarenskej -> Kavecany sla 5237, zaujimavy bol udaj o pasme: pasmo 13, heh lenze to nebolo vsetko. Vnutorny informacny panel ukazoval pasmo 513 (DP by si mal rozsirit display a viac sedemsegmentoviek, aby sa im tam tie nezmyselne cifry pomestili
No tak takáto trasa by ma v živote nenapadla:-). Ja jazdím Praha - Trenčín pomerne pravidelne a jazdím Praha - Bratislava - Trenčín, čo je síce o niečo drahšie ale za 6 hodín a v pohodlí. Btw., koľko stál ten bus?
I.
Lenže:
1) To by nebol predsa problém ukostriť tú plochú elektródu.
2) O takýchto veciach určite nevedeli, keď sa so zážihovými motormi začínalo.
Preto trvám na tom, že ukostrenie v autách, rovnako ako ukoľajnenie u električiek, bolo v období vzniku dané výhradne úzom.
I.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
I.