Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMareq #3136:
EURO 0 bolo od 1993 pokial sa nemylim
EURO 1 - 1997
EURO 2 - 2000
EURO 3 -2003
EURO 4 -2005

Ale este si to presne overim, to je len tak odhadom, niekde mam presne dni platnosti emisnych limitov
Dufam ze klbaky zostanu na L18. Vsak v spicke ani tie kapacitne nepostacuju.
A mohla by nastat jedna zmena: na lingov by namiesto L18 zachadzala L32.
Reply on: 1018 #3150:

No nič si z toho nerob, mňa nedávno poslal kľačať Papyr za výraz "úctihodný" namiesto "úctyhodný". ?

Prosím Ťa, hoď sem čísla busov, ktoré majú nové BUSE s fontom č. 14, lebo v tom už mám hokej. Včera som inak videl 4305 na L34 a ten mal nejaký zvláštny úzky font. Nie, nie je to ten IK435, o ktorom sme sa posledne bavili, že sa mu nesprávne zobrazuje bočné číslo linky. Tento má rovnaký úzky font na všetkých vonkajších displejoch. ?
Reply on: Sarko #3141:

ja som tiez povodne napisal maekke, ale potom som si spomenul, ze starobyly je s tvrdym, tak som napisal tvrde. Ale potom som si povedal, ze starobinec je ako kurinec, takze maekke? no tak asi vyhrala druha moznost, je to o sliepkach ? fuuuj, som sprosty, poslite ma do kuta klacat...
Reply on: Nodes #3148:
No to s tým zahusťovaním dopravy na L12 je jasné aj mne 🙂
Reply on: Vladimír #3133:
Je priam iste, ze ziadne posilnenie spojov na l.c. 12 nebude. A znizovanie kapacity l .c. 18 vidim rovnako ako Ty.
Síce nesúvisí s MHD, ale tiež zaujímavé:

Košický Večer (16.3.2004):
Ministerstvo zmenilo názor: chce rozšíriť terajšiu cestu
http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=22273
Sarko:Mylovanye v husej kozy,noc vlhka jak po sulozy...(M.Valek)?.
Reply on: 5 #3137:
Ja som takým polokošičanom len v pracovné dni. Vo voľných dňoch posudzovať vyťaženosť nemôžem, ale v pracovných dňoch jazdím, dovolím si napísať, veľmi veľa. A na základe svojich skúseností by som sa veru do znižovania kapacity na L18 nehrnul. Mám skúsenosti, že linka je dostatočne obsadená aj ako klbák, ba niekedy až nepríjemne preplnená.
Zrušenie zachádzky na Lingov by sa Lingovčanov dosť pohoršilo, ale som za. Priľahlé bytovky sú pohodlne obslúžené zastávkou OC Hornád, niektoré vzdialenejšie oblasti rodinných domov budú mať bližšie zastávku Lingov na Herlianskej ulici.

Re #3140 1018: Súhlasím, že zacházka po Jantárovej a Požiarnickej dosť veľa veďom odoberá chuť na vozenie sa s L18 do mesta. Ale myslím, že ak má byť konečná NO, inak to otočiť nejde. Ja som istý čas navrhoval linku vytočiť na Bottovu a predĺžiť na stanicu (späť po Jantárovej pred Dom techniky). Ale ani to zrejme nie je dokonalé riešenie.

Re #3142 eMareq: Gramaticko-regionálno-lingvistické okienko:

Dyk, nešla my bryka ?
Reply on: Sarko #3143:
Ano, ano si uhadol - nezabudni na Ympotencyu 😉. To je tu z yMhd.sk 😉. Okrem toho je tam aj: Nemam lystok 😉
Reply on: eMareq #3142:
To je gramatika á la všadeprítomné bilboardy "MYLOVANYE"? ?
Reply on: Sarko #3141:
Gramaticke okienko 😉

Nesla my elektrycka 🙂 🙂 🙂
Reply on: 1018 #3140:
S mjakym "i" ?
Reply on: 5 #3137:


ach, linka c.18 je nekonecna zalezitost. Tu jasne vidno, ako plati jedno zlate pravidlo. Rano je clovek nasmerovany na jeden konkretny spoj jednej konkretnej linky a to spravidla linky, ktorej trasa a cas jazdy je velmi zaujimavy a atraktivny. Naopak, pri ceste domov uz vyuzije ktorukolvek linku a nevadi mu ani napr. linka 18, ktora zajde na Lingov. Osobne si myslim, ze skor ako ta zachadzka na Lingov je v smere na NO horsia ta obchadzka ku Cottbusu a ukoncenie uplne v riti pri Starobynci (sakra s akym i sa to pise?).
Reply on: Papyr #3138:
Okolo 19. by som priam povedal, že vôbec. Nech žijú ČD a Zločinecká Spoločnosť.
I.
Reply on: S499.1023 #3135:
Bus 325 Kc. Vlak s Junior pasom po uvedenej trase 222 Kc. Ono sa do TN da dostat elegantnejsie cez H.Lidec-Puchov, ale ked vyrazas okolo 19. hodiny, nemas moc na vyber 🙂
Výborný nápad dať Solarisy na L18. Tá linka je podľa mňa aj z hľadiska vyťaženosti aj z hľadiska jej trasy ideálnou pre Solarisy. Snáď jediný problémový úsek je na Lingove - hlavne v smere z Lingova doprava na Herliansku.

Ale aj to by sa dalo tak krásne vyriešiť! Keď už sa ide obmedzovať, nezruší sa konečne tá zachádzka L18 na Lingov? Drvivá väčšina Furčanov by to iste privítala. Práve tá zachádzka (3 min.) je totiž jednou z príčin, prečo ľudia chodia radšej s L15, ktorou sa dostanú do mesta skôr.

Tak aj dnes často vidieť, hlavne dopoludnia, v smere na NO, L15 preplnená a L18 poloprázdna. Keby L18 jazdila priamo (ako tomu už krátko po zmenách v r. 2000 bolo), určite by sa zlepšila jej využívanosť v úseku Furča - NO, čo by pomohlo aj odbremeneniu L15.
Reply on: BM #3112:
Zijem na Slovensku dokonca v tomto obdobi. Platili EURO normy uz na zaciatku 90tych rokov, alebo skor?

Opat dalsia kuriozita z MHD v KE. na L29 o 16.08 z Vodarenskej -> Kavecany sla 5237, zaujimavy bol udaj o pasme: pasmo 13, heh lenze to nebolo vsetko. Vnutorny informacny panel ukazoval pasmo 513 (DP by si mal rozsirit display a viac sedemsegmentoviek, aby sa im tam tie nezmyselne cifry pomestili 🙂 😉
Reply on: Papyr #3130:
No tak takáto trasa by ma v živote nenapadla:-). Ja jazdím Praha - Trenčín pomerne pravidelne a jazdím Praha - Bratislava - Trenčín, čo je síce o niečo drahšie ale za 6 hodín a v pohodlí. Btw., koľko stál ten bus?
I.
Reply on: Peter K #3127:
Lenže:
1) To by nebol predsa problém ukostriť tú plochú elektródu.
2) O takýchto veciach určite nevedeli, keď sa so zážihovými motormi začínalo.
Preto trvám na tom, že ukostrenie v autách, rovnako ako ukoľajnenie u električiek, bolo v období vzniku dané výhradne úzom.
I.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.