Reply on: 5 #3137:
ach, linka c.18 je nekonecna zalezitost. Tu jasne vidno, ako plati jedno zlate pravidlo. Rano je clovek nasmerovany na jeden konkretny spoj jednej konkretnej linky a to spravidla linky, ktorej trasa a cas jazdy je velmi zaujimavy a atraktivny. Naopak, pri ceste domov uz vyuzije ktorukolvek linku a nevadi mu ani napr. linka 18, ktora zajde na Lingov. Osobne si myslim, ze skor ako ta zachadzka na Lingov je v smere na NO horsia ta obchadzka ku Cottbusu a ukoncenie uplne v riti pri Starobynci (sakra s akym i sa to pise?).
Vladimír
Re #3125 Sarko: Ja som si ten piktogram všimol už dávnejšie a bez toho, aby som hľadal problémy tam, kde nie sú, ma tiež napadlo, že toto rozhodnutie môže byť dosť ľahko napadnuteľné. Oficiálne je prechod cez areál autobusovej stanice chodcom zakázaný, preto by ani DPMK nemal k tomu podnecovať.
Re #3125 BM: Ak by sme už chceli silou-mocou vyťahovať vonku ďalší autobus, tak ja by som ho radšej dal na L17. S ohľadom na premávku L5 (kým ju ešte máme) mi osobne pripadá logickejšie, aby L15 opäť končila na Mikovíniho a k Optime sa predĺžila L17. Sledujem tým to, že prúdy z NO do Optimy by sa takto skoncentrovali do L5, čím by sa aspoň trochu oživil záujem o električku na tejto trase a L17 by Optimu spojila so severom Terasy a "oblizla" by centrum zo západu (Slovenský rozhlas) a sever (Nám. Maratónu mieru). Optima by tak možno mala za menej peňazí ešte lepšiu obsluhu ako dnes.