Tak ja teda napisem nieco o tych bludivych prudoch aj cez WAP.Napriek "dohode",ze el.prud tecie od plusu k minusu,elektrony tecu od minusu k plusu.Cize pri ukolajnenom zapornom pole dochadza k elektrokorozivnemu ubytku materialov v okoli meniarne.Mesta,ktore mali ukolajneny kladny pol (ale pozor,nie primarne kvoli bludivym prudom,lebo na zac.20.stor. sa o tom este vela nevedelo,proste preto,ze vtedy sa zdalo,ze to je jedno) takéto účinky nepozorovali,naopak im materiál na potrubiach v blízkosti meniarní pribúdal.Tak si mysleli že majú po probléme lenže neskor sa ukazalo že na rozdiel od miest s ukoľajneným - pólom kde dochádza k elektrokorózii prakticky len v okolí meniarní,u nich sice elektrokorózia postupuje pomalšie ale zase pozdĺž celej trate-ten materiál čo pri tých meniarňach pribúdal predsa musel niekde ubudnúť.Takže
eMareq
Co sa tyka udrzby na prostriedkoch MHD mas pravdu, ved nebolo nic neobvykle ak niektore autobusy koncili aj po piatich rokoch prevadzky. Preco? Motor - silne opotrebovany, prevodovka - silne opotrebovana, naprava - silne opotrebovana, brzdy - silne opotrebovane, karoseria - prehrdzavena. To vsetko sa da najst v archive.